SPAR nyereményjátékkal indult az év

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 01. 22. 12:00

A promóció lényege, hogy a vásárlónak az Alföldi, Mondelez, Mizo, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo, Unilever akcióban résztvevő termékei közül kell egy vásárlás alkalmával minimum 3 darabot kosarukba tegyenek valamely SPAR, Interspar vagy SPAR Partner üzletben, és máris részt vehetnek a nyereményjátékban.

A Spar idei első nyereményjátéka január 8-án indult a Reinas marketingügynökség szervezésében, és február 4-ig tart. A szokásos karácsonyi vásárlási roham után az év eleje az egyik legkevésbé forgalmas időszak a kereskedelemben, így kiemelten vonzza a vásárlók figyelmét a “Nyerjen a SPAR-ral” kaparós sorsjegy promóciója. A játék folyamán több mint 5000 ajándék vár a szerencsés nyertesekre, többek között a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil és Unilever cégek felajánlásában, míg a promóció fődíja egy Peugeot 208 típusú személygépkocsi.

A nyereményjátékhoz kapcsolódik a Reinas által gondosan kialakított kommunikációs mix, amely erősen támaszkodik a televízós csatornákra, de nem hiányzik belőle a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, billboard és rádió felület sem, amelyek egységes kreatívját minden plattformra a Reinas készítette.

Kapcsolódó cikkeink