A SPAR növényi szendvicskrémje a győztes
A SPAR Veggie by NENI termékcsaládja kapta Az Év Terméke 2018 kitüntető címet növényi szendvicskrém kategóriában. A díj rangját emeli, hogy kizárólag a fogyasztók döntésén alapul.
A Product of the Year (POY) a világ legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszere, amely a fogyasztók döntésén alapul. A díjat 1987-ben, Franciaországban adták át először, mára pedig – hazánkkal együtt – 42 országban van jelen, és közel 3 milliárd fogyasztót ér el. A nemzetközi POY-programba illeszkedve 2011 őszén, Magyarországon is útjára indult Az Év Terméke Díj. Idén hetedik alkalommal adták át az elismeréseket a kategóriagyőztes termékeknek, amelyeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2 ezer fős kutatása szerint választottak ki. A jelölt termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd az innováció, az attraktivitás és az elégedettség szempontjai alapján a fogyasztók értékeltek. A nyertesek egy éven keresztül jogosultak Az Év Terméke Díj-logó használatára, valamint jelentős médiatámogatást kapnak a díjazott termékeik népszerűsítésére.
A növényi szendvicskrém kategóriában a vásárlók 2018-ban a SPAR Veggie by NENI termékcsaládját tartották a legjobbnak.
A SPAR Veggie by NENI termékek 2016 márciusától érhetőek el minden INTERSPAR hipermarketben és a kijelölt SPAR szupermarketekben. A vállalat azért vezette be hazánkban ezt a termékcsaládot, mert Magyarországon is egyre nagyobb az igény a növényi alapú ételek iránt, sokan választják a vegetáriánus életmódot.
„Ez az elismerés is igazolja, hogy a SPAR jó úton halad a termékpalettájának folyamatos bővítésével. Különösen fontos, hogy Az Év Terméke Díjat a magyar fogyasztók döntései alapján ítélik oda, így a tényleges tapasztalatok nagyban befolyásolták, hogy kik kapják meg az elismerést. A SPAR mindig is megkülönböztethető volt arról, hogy a vevői igényeknek legjobban megfelelő kínálattal rendelkezik” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >