SPAR: minden fronton fejlődés
A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország. Nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordítottak hálózatfejlesztésre, ebből 6 új SPAR áruház épült és 17 üzletet újítottak fel. Franchise-hálózatuk éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot, a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot.
– A legfontosabb esemény cégünk életében tavaly a SPAR enjoy. convenience üzemünk működésének elindulása volt – idézi fel Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója. – A vállalatunk üllői logisztikai központjának területén épült létesítményében majonézes saláták és szendvicsek összeállítása történik. Más saját márkás termékeink kínálata is évek óta nő, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az elmúlt évben is számos kategóriában gazdagodott a választék, így többek között nőtt a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. Már 2700 különböző saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlóink üzleteinkben. A magas minőség és a kedvező ár-érték arány minden területen jellemző.
2018-ban ismét kiderült, hogy a SPAR magas színvonalat képviselő üzletei, termékei és ötletes promóciói a legjobbakkal is felveszik a versenyt. Vállalatunk nyerte el tavaly az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, emellett megkapta a Mastercard Év Kereskedője díjat, a SuperStore, valamint Az Év boltja elismeréseket, ismét Superbrands díjasok lettünk és a SPAR Veggie by Neni termékcsaládunk Az Év terméke címet tudhatja magáénak. Számtalan marketingdíjat is szereztünk tavaly, és arra is nagyon büszkék vagyunk, hogy az „Adni öröm” adománygyűjtő CSR-kampányunkat négy díjjal is elismerte a szakma.
2018 végén összesen 555 áruház tartozott a SPAR csoporthoz: 348 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 174 franchise üzlet. A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, amely 9,8%-os növekedés az előző évhez képest. Az idei évben is folytatjuk a megkezdett munkát mind az áruházaink felújítását, mind franchise-üzletágunk forgalmának növelését illetően. 2019-ben 15 éves Regnum Húsüzemünk, a születésnapra számos aktivitással, akcióval készülünk. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >