SPAR: minden fronton fejlődés
A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország. Nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordítottak hálózatfejlesztésre, ebből 6 új SPAR áruház épült és 17 üzletet újítottak fel. Franchise-hálózatuk éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot, a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot.

Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
– A legfontosabb esemény cégünk életében tavaly a SPAR enjoy. convenience üzemünk működésének elindulása volt – idézi fel Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója. – A vállalatunk üllői logisztikai központjának területén épült létesítményében majonézes saláták és szendvicsek összeállítása történik. Más saját márkás termékeink kínálata is évek óta nő, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az elmúlt évben is számos kategóriában gazdagodott a választék, így többek között nőtt a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. Már 2700 különböző saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlóink üzleteinkben. A magas minőség és a kedvező ár-érték arány minden területen jellemző.
2018-ban ismét kiderült, hogy a SPAR magas színvonalat képviselő üzletei, termékei és ötletes promóciói a legjobbakkal is felveszik a versenyt. Vállalatunk nyerte el tavaly az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, emellett megkapta a Mastercard Év Kereskedője díjat, a SuperStore, valamint Az Év boltja elismeréseket, ismét Superbrands díjasok lettünk és a SPAR Veggie by Neni termékcsaládunk Az Év terméke címet tudhatja magáénak. Számtalan marketingdíjat is szereztünk tavaly, és arra is nagyon büszkék vagyunk, hogy az „Adni öröm” adománygyűjtő CSR-kampányunkat négy díjjal is elismerte a szakma.
2018 végén összesen 555 áruház tartozott a SPAR csoporthoz: 348 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 174 franchise üzlet. A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, amely 9,8%-os növekedés az előző évhez képest. Az idei évben is folytatjuk a megkezdett munkát mind az áruházaink felújítását, mind franchise-üzletágunk forgalmának növelését illetően. 2019-ben 15 éves Regnum Húsüzemünk, a születésnapra számos aktivitással, akcióval készülünk. //
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >