SPAR: gyakorlati képzés az irodai munkatársaknak
A kiskereskedelmi üzletlánc évente egynapos áruházi terepmunkára hívja a központi egységeinek munkavállalóit. A közösség építésén túl a központban hozott döntéseket is segíti a SPAR vállalatépítő programja, amely során az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt.
„Családi vállalkozásként a SPAR Magyarország prioritásként kezeli a vállalati közösségépítést, a kollégák összetartozás tudatának erősítését. A pozitív csapatszellemet szolgálja az irodai munkatársak áruházi tapasztalatszerzése is, amely pontos visszajelzést nyújt a stratégiatervező és irányító osztályok döntéseinek helyességéről és életszerűségéről. Az elmélet így nyer plasztikus gyakorlati igazolást. Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként mindezzel szélesíteni és gazdagítani tudjuk kollégáink szakmai felkészültségét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. jó ideje alkalmazott, sikeres vállalatépítő programja, hogy az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt. A bicskei cégközpont munkavállalói a hatékonyabb együttműködés érdekében segítik az üzlethálózat munkáját. A vállalat célja ezzel, hogy a központban hozott intézkedések gyakorlati megvalósítását – egyfajta ellenőrző visszacsatolásként – a munkatársak megismerjék. Ennek érdekében az irodai munkakörökben dolgozó – jellemzően nem áruházi munkákat végző – 440 kolléga előre meghatározott, célorientált terepfeladatokat lát el a SPAR, a City SPAR és az INTERSPAR áruházakban.
A rugalmasságot és a praktikumot szolgálja, hogy a jelentkezéseket a vállalat belső internetes portálján a megfelelő űrlap kitöltésével néhány kattintással lehet leadni, amely az illetékes vezető jóváhagyásával az értékesítési osztályhoz, majd az adott áruházhoz kerül. A gyakorlat megkezdése előtt pedig a munkatársak munkavédelmi tájékoztatót is kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >