SPAR: gyakorlati képzés az irodai munkatársaknak
A kiskereskedelmi üzletlánc évente egynapos áruházi terepmunkára hívja a központi egységeinek munkavállalóit. A közösség építésén túl a központban hozott döntéseket is segíti a SPAR vállalatépítő programja, amely során az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt.
„Családi vállalkozásként a SPAR Magyarország prioritásként kezeli a vállalati közösségépítést, a kollégák összetartozás tudatának erősítését. A pozitív csapatszellemet szolgálja az irodai munkatársak áruházi tapasztalatszerzése is, amely pontos visszajelzést nyújt a stratégiatervező és irányító osztályok döntéseinek helyességéről és életszerűségéről. Az elmélet így nyer plasztikus gyakorlati igazolást. Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként mindezzel szélesíteni és gazdagítani tudjuk kollégáink szakmai felkészültségét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. jó ideje alkalmazott, sikeres vállalatépítő programja, hogy az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt. A bicskei cégközpont munkavállalói a hatékonyabb együttműködés érdekében segítik az üzlethálózat munkáját. A vállalat célja ezzel, hogy a központban hozott intézkedések gyakorlati megvalósítását – egyfajta ellenőrző visszacsatolásként – a munkatársak megismerjék. Ennek érdekében az irodai munkakörökben dolgozó – jellemzően nem áruházi munkákat végző – 440 kolléga előre meghatározott, célorientált terepfeladatokat lát el a SPAR, a City SPAR és az INTERSPAR áruházakban.
A rugalmasságot és a praktikumot szolgálja, hogy a jelentkezéseket a vállalat belső internetes portálján a megfelelő űrlap kitöltésével néhány kattintással lehet leadni, amely az illetékes vezető jóváhagyásával az értékesítési osztályhoz, majd az adott áruházhoz kerül. A gyakorlat megkezdése előtt pedig a munkatársak munkavédelmi tájékoztatót is kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >