SPAR: gyakorlati képzés az irodai munkatársaknak
A kiskereskedelmi üzletlánc évente egynapos áruházi terepmunkára hívja a központi egységeinek munkavállalóit. A közösség építésén túl a központban hozott döntéseket is segíti a SPAR vállalatépítő programja, amely során az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt.
„Családi vállalkozásként a SPAR Magyarország prioritásként kezeli a vállalati közösségépítést, a kollégák összetartozás tudatának erősítését. A pozitív csapatszellemet szolgálja az irodai munkatársak áruházi tapasztalatszerzése is, amely pontos visszajelzést nyújt a stratégiatervező és irányító osztályok döntéseinek helyességéről és életszerűségéről. Az elmélet így nyer plasztikus gyakorlati igazolást. Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként mindezzel szélesíteni és gazdagítani tudjuk kollégáink szakmai felkészültségét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. jó ideje alkalmazott, sikeres vállalatépítő programja, hogy az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt. A bicskei cégközpont munkavállalói a hatékonyabb együttműködés érdekében segítik az üzlethálózat munkáját. A vállalat célja ezzel, hogy a központban hozott intézkedések gyakorlati megvalósítását – egyfajta ellenőrző visszacsatolásként – a munkatársak megismerjék. Ennek érdekében az irodai munkakörökben dolgozó – jellemzően nem áruházi munkákat végző – 440 kolléga előre meghatározott, célorientált terepfeladatokat lát el a SPAR, a City SPAR és az INTERSPAR áruházakban.
A rugalmasságot és a praktikumot szolgálja, hogy a jelentkezéseket a vállalat belső internetes portálján a megfelelő űrlap kitöltésével néhány kattintással lehet leadni, amely az illetékes vezető jóváhagyásával az értékesítési osztályhoz, majd az adott áruházhoz kerül. A gyakorlat megkezdése előtt pedig a munkatársak munkavédelmi tájékoztatót is kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >