SPAR: gyakorlati képzés az irodai munkatársaknak
A kiskereskedelmi üzletlánc évente egynapos áruházi terepmunkára hívja a központi egységeinek munkavállalóit. A közösség építésén túl a központban hozott döntéseket is segíti a SPAR vállalatépítő programja, amely során az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt.
„Családi vállalkozásként a SPAR Magyarország prioritásként kezeli a vállalati közösségépítést, a kollégák összetartozás tudatának erősítését. A pozitív csapatszellemet szolgálja az irodai munkatársak áruházi tapasztalatszerzése is, amely pontos visszajelzést nyújt a stratégiatervező és irányító osztályok döntéseinek helyességéről és életszerűségéről. Az elmélet így nyer plasztikus gyakorlati igazolást. Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként mindezzel szélesíteni és gazdagítani tudjuk kollégáink szakmai felkészültségét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. jó ideje alkalmazott, sikeres vállalatépítő programja, hogy az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt. A bicskei cégközpont munkavállalói a hatékonyabb együttműködés érdekében segítik az üzlethálózat munkáját. A vállalat célja ezzel, hogy a központban hozott intézkedések gyakorlati megvalósítását – egyfajta ellenőrző visszacsatolásként – a munkatársak megismerjék. Ennek érdekében az irodai munkakörökben dolgozó – jellemzően nem áruházi munkákat végző – 440 kolléga előre meghatározott, célorientált terepfeladatokat lát el a SPAR, a City SPAR és az INTERSPAR áruházakban.
A rugalmasságot és a praktikumot szolgálja, hogy a jelentkezéseket a vállalat belső internetes portálján a megfelelő űrlap kitöltésével néhány kattintással lehet leadni, amely az illetékes vezető jóváhagyásával az értékesítési osztályhoz, majd az adott áruházhoz kerül. A gyakorlat megkezdése előtt pedig a munkatársak munkavédelmi tájékoztatót is kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >