SPAR Better Choices kampányt indítottak ír olimpikonok
Kellie Harrington SPAR-nagykövet és Gary O’Donovan olimpikon együtt indították útjra a 2023. évi SPAR Better Choices kampányt.
A kampány deklarált célja a vásárlókat arra ösztönözni, hogy a SPAR kiskereskedelmi hálózatában történő vásárláskor „jobb döntéseket” hozzanak.
Colin Donnelly, a SPAR értékesítési igazgatója a következőket nyilatkozta: „A SPAR Better Choices kezdeményezés útmutatást ad a vásárlóknak az életmódjukhoz legjobban illeszkedő élelmiszerek kiválasztásához”.
A kampányban a két bajnok szórakoztató kihívásokban küzd meg egymással, hogy kiderüljön, ki lesz a „SPAR Jobb választások bajnoka”.
A kezdeményezésben a SPAR együttműködik Dr. Yvonne Finnegan dietetikussal. A kampánynak van egy oktatási eleme is: a képernyőn megjelenő szövegek tájékoztatják a nézőket az olimpikonok által a kihívások során használt élelmiszerek tápértékéről.
A kezdeményezés elindítása érdekében a SPAR együttműködött Dr. Yvonne Finnegan dietetikussal, és a kampánynak van egy oktatási eleme is: a képernyőn megjelenő szövegek tájékoztatják a nézőket az olimpikonok által a kihívások során használt élelmiszerek tápértékéről.
„Az elismert dietetikusokkal együttműködve az évek során folyamatosan bővítettük a listánkat abból a célból, hogy mindig új és innovatív termékeket kínálhassunk a SPAR vásárlóinak. Ezt hangsúlyozza a kampány is” – tette hozzá Donnelly.
Kapcsolódó cikkeink
125 millió euró értékű megállapodást írt alá az Aldi és a Dawn Meats Írországban
Az Aldi Írország a múlt héten jelentette be, hogy 125…
Tovább olvasom >Júliustól kötelező a kupakok PET-palackhoz rögzítése Írországban
Az egyszer használatos műanyagokról szóló európai irányelv (SUP-irányelv) értelmében júliustól…
Tovább olvasom >Háromból egy ír család magának termeli a zöldséget és gyümölcsöt
A SuperValu és a GIY (Grow it Yourself) kutatása szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >