SPAR Better Choices kampányt indítottak ír olimpikonok
Kellie Harrington SPAR-nagykövet és Gary O’Donovan olimpikon együtt indították útjra a 2023. évi SPAR Better Choices kampányt.
A kampány deklarált célja a vásárlókat arra ösztönözni, hogy a SPAR kiskereskedelmi hálózatában történő vásárláskor „jobb döntéseket” hozzanak.
Colin Donnelly, a SPAR értékesítési igazgatója a következőket nyilatkozta: „A SPAR Better Choices kezdeményezés útmutatást ad a vásárlóknak az életmódjukhoz legjobban illeszkedő élelmiszerek kiválasztásához”.
A kampányban a két bajnok szórakoztató kihívásokban küzd meg egymással, hogy kiderüljön, ki lesz a „SPAR Jobb választások bajnoka”.
A kezdeményezésben a SPAR együttműködik Dr. Yvonne Finnegan dietetikussal. A kampánynak van egy oktatási eleme is: a képernyőn megjelenő szövegek tájékoztatják a nézőket az olimpikonok által a kihívások során használt élelmiszerek tápértékéről.
A kezdeményezés elindítása érdekében a SPAR együttműködött Dr. Yvonne Finnegan dietetikussal, és a kampánynak van egy oktatási eleme is: a képernyőn megjelenő szövegek tájékoztatják a nézőket az olimpikonok által a kihívások során használt élelmiszerek tápértékéről.
„Az elismert dietetikusokkal együttműködve az évek során folyamatosan bővítettük a listánkat abból a célból, hogy mindig új és innovatív termékeket kínálhassunk a SPAR vásárlóinak. Ezt hangsúlyozza a kampány is” – tette hozzá Donnelly.
Kapcsolódó cikkeink
200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra,…
Tovább olvasom >Szeszesital utántöltőt tesztel a Diageo Írországban
Új környezetbarát megoldást tesztel a Diageo Írországban a szeszesitalok újratöltésére…
Tovább olvasom >Írországban a Heineken Irelandhez kerül a Molson Coors sörmárkák fogalmazási joga
Megállapodott a Heineken Ireland a Molson Coors sörmárkák írországi forgalmazási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >