SPAR-ban a „Nagy fogyás”
A SPAR a műsorhoz kapcsolódóan hálózatában látványos kihelyezéseket hozott létre.
Látványos kommunikáció kíséri a tévéműsort, a SPAR,
INTERSPAR és Kaiser's szórólapokban is, melyek 4,5 millió példányban jelennek
meg hetente. A két brand-et. Alexandra és Norbi módszerét és termékeiket, ezen
a fontos csatornán keresztül is egyformán népszerűsíti a SPAR. Az áruházakban kiemelt felületeken, a műsor főszereplőinek – Alexandra és Norbi – életmód programjához tartozó egészséges termékeket kínálja.A döntés, a
vásárlóké, hogy melyiket választják. Az áruházlánc úgy véli a vásárlók egészséges
életmódra való bíztatásával, hozzájárulhatnak egészségük megőrzéséhez és jobb
közérzetükhöz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >