SPAR-ban a „Nagy fogyás”
A SPAR a műsorhoz kapcsolódóan hálózatában látványos kihelyezéseket hozott létre.
Látványos kommunikáció kíséri a tévéműsort, a SPAR,
INTERSPAR és Kaiser's szórólapokban is, melyek 4,5 millió példányban jelennek
meg hetente. A két brand-et. Alexandra és Norbi módszerét és termékeiket, ezen
a fontos csatornán keresztül is egyformán népszerűsíti a SPAR. Az áruházakban kiemelt felületeken, a műsor főszereplőinek – Alexandra és Norbi – életmód programjához tartozó egészséges termékeket kínálja.A döntés, a
vásárlóké, hogy melyiket választják. Az áruházlánc úgy véli a vásárlók egészséges
életmódra való bíztatásával, hozzájárulhatnak egészségük megőrzéséhez és jobb
közérzetükhöz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >