SPAR-ban a „Nagy fogyás”
A SPAR a műsorhoz kapcsolódóan hálózatában látványos kihelyezéseket hozott létre.
Látványos kommunikáció kíséri a tévéműsort, a SPAR,
INTERSPAR és Kaiser's szórólapokban is, melyek 4,5 millió példányban jelennek
meg hetente. A két brand-et. Alexandra és Norbi módszerét és termékeiket, ezen
a fontos csatornán keresztül is egyformán népszerűsíti a SPAR. Az áruházakban kiemelt felületeken, a műsor főszereplőinek – Alexandra és Norbi – életmód programjához tartozó egészséges termékeket kínálja.A döntés, a
vásárlóké, hogy melyiket választják. Az áruházlánc úgy véli a vásárlók egészséges
életmódra való bíztatásával, hozzájárulhatnak egészségük megőrzéséhez és jobb
közérzetükhöz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >