Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour névre keresztelt virtuális asszisztens a Gemini 2.0 technológiára épül, és kezdetben 3000 munkavállaló munkáját támogatja. A cél a dolgozók digitális átmenetre való felkészítése és az ügyfélszolgálat fejlesztése.

Az AI.Carrefour virtuális asszisztens része a vállalat digitális stratégiájának, amelynek célja, hogy technológia- és adatvezérelt kiskereskedelmi céggé váljon
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az AI-asszisztensbe a jövőben fokozatosan épülnek be olyan funkciók, amelyek megkönnyíthetik az AI használatát a vállalat minden szintjén, a spanyol munkaerő pedig 2025-ben átfogó AI-képzésben részesül.
A lépés része a vállalat 2021-ben indított digitális stratégiájának, amelynek célja, hogy a Carrefour technológia- és adatvezérelt kiskereskedelmi céggé váljon. E stratégia másik fontos eleme az Uno.ai nevű „szuperügynök”, amely az üzleti döntéshozatalt, a kommunikációt és prezentációkészítést hivatott támogatni, számos belső folyamatot optimalizál, és javítja a vásárlói élményt, de képes egészséges és fenntartható F&B trendeket is azonosítani.
A McKinsey becslése szerint az iparág teljes digitális átalakítása 2030-ig 230 milliárd eurós befektetést igényel. //
Kapcsolódó cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >