Sorra nyílnak külföldön a kereskedelmi irodák
Újabb három külföldi kereskedelmi iroda létrehozását és működtetését osztotta ki a kormányzat. Ezúttal összesen valamivel több mint 400 millió forintot költenek a kereskedelem fellendítésére.
A tegnapi öt után újabb három kereskedelmi iroda felállítását és működtetését osztotta ki a kormány. Argentínában, Boszniában és Kanadában összesen 400,64 millió forintért nyit képviseletet a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. (MNKH).
Argentínában 160 millió forintnál valamivel többért nyithat és üzemeltethet kereskedelmi irodát a 2015 december elején Mantella Ingatlankezelőként bejegyzett gf Consulting Hungary Kft. A vállalkozás tavaly november október elejéig a panamai hátterű Swissran Hungary Kft. tulajdonában volt, majd addigi ügyvezetője Coelho Ágnes Ingeborg és a Buenos Aires-i lakcímen jegyzett Geronimo Frigerio tulajdonába került – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból. Coelho az alapítástól fogva, tehát a vállalat ingatlanos korszakában is vezette a céget, az argentin tulajdonos egyben ügyvezető is lett a cégbe lépésével. A vállalat amúgy semmiféle gazdasági tevékenységet nem végzett az adatok szerint, bevétele, eredménye, eszközei egyaránt nulla forintot mutatnak.
A boszniai irodára csaknem 105 millió forintot költ az MNKH, a pályázat nyertese a montenegrói Comp-Comerc LTD Niksic vállalkozás lett. A kanadai irodát pedig a montreali bejegyzésű Coach des Vins Montreal nyithatja meg, erre 135,6 millió forintot fordít az MNKH. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >Eladja észak-amerikai joghurt üzletágát a General Mills
A General Mills, Inc. észak-amerikai joghurt üzletágát a francia Lactalis…
Tovább olvasom >A kanadai 7-Eleven üzletekben a vásárlók alkoholt is fogyaszthatnak
A kanadai Ontario tartományban található 7-Eleven kényelmi boltokba betérők hamarosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >