Sorra nyílnak külföldön a kereskedelmi irodák
Újabb három külföldi kereskedelmi iroda létrehozását és működtetését osztotta ki a kormányzat. Ezúttal összesen valamivel több mint 400 millió forintot költenek a kereskedelem fellendítésére.
A tegnapi öt után újabb három kereskedelmi iroda felállítását és működtetését osztotta ki a kormány. Argentínában, Boszniában és Kanadában összesen 400,64 millió forintért nyit képviseletet a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. (MNKH).
Argentínában 160 millió forintnál valamivel többért nyithat és üzemeltethet kereskedelmi irodát a 2015 december elején Mantella Ingatlankezelőként bejegyzett gf Consulting Hungary Kft. A vállalkozás tavaly november október elejéig a panamai hátterű Swissran Hungary Kft. tulajdonában volt, majd addigi ügyvezetője Coelho Ágnes Ingeborg és a Buenos Aires-i lakcímen jegyzett Geronimo Frigerio tulajdonába került – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból. Coelho az alapítástól fogva, tehát a vállalat ingatlanos korszakában is vezette a céget, az argentin tulajdonos egyben ügyvezető is lett a cégbe lépésével. A vállalat amúgy semmiféle gazdasági tevékenységet nem végzett az adatok szerint, bevétele, eredménye, eszközei egyaránt nulla forintot mutatnak.
A boszniai irodára csaknem 105 millió forintot költ az MNKH, a pályázat nyertese a montenegrói Comp-Comerc LTD Niksic vállalkozás lett. A kanadai irodát pedig a montreali bejegyzésű Coach des Vins Montreal nyithatja meg, erre 135,6 millió forintot fordít az MNKH. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hamarosan búcsút inthetünk a juharszirupnak?
Kanada jelentős juharszirup-tartalékának hirtelen csökkenése aggodalomra ad okot: a Québecben…
Tovább olvasom >Az USA-n kívül is értékesíteni kezdi a Coca-Cola BodyArmor termékét
A Coca-Cola közölte, hogy januártól Kanada nagyvárosaiban is megkezdi BodyArmor…
Tovább olvasom >1481 millió euró többlet a külkereskedelemben
Minden várakozást messze felülmúló, robosztus, 1481 millió eurós többlet keletkezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >