Sorra nyílnak külföldön a kereskedelmi irodák
Újabb három külföldi kereskedelmi iroda létrehozását és működtetését osztotta ki a kormányzat. Ezúttal összesen valamivel több mint 400 millió forintot költenek a kereskedelem fellendítésére.
A tegnapi öt után újabb három kereskedelmi iroda felállítását és működtetését osztotta ki a kormány. Argentínában, Boszniában és Kanadában összesen 400,64 millió forintért nyit képviseletet a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. (MNKH).
Argentínában 160 millió forintnál valamivel többért nyithat és üzemeltethet kereskedelmi irodát a 2015 december elején Mantella Ingatlankezelőként bejegyzett gf Consulting Hungary Kft. A vállalkozás tavaly november október elejéig a panamai hátterű Swissran Hungary Kft. tulajdonában volt, majd addigi ügyvezetője Coelho Ágnes Ingeborg és a Buenos Aires-i lakcímen jegyzett Geronimo Frigerio tulajdonába került – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból. Coelho az alapítástól fogva, tehát a vállalat ingatlanos korszakában is vezette a céget, az argentin tulajdonos egyben ügyvezető is lett a cégbe lépésével. A vállalat amúgy semmiféle gazdasági tevékenységet nem végzett az adatok szerint, bevétele, eredménye, eszközei egyaránt nulla forintot mutatnak.
A boszniai irodára csaknem 105 millió forintot költ az MNKH, a pályázat nyertese a montenegrói Comp-Comerc LTD Niksic vállalkozás lett. A kanadai irodát pedig a montreali bejegyzésű Coach des Vins Montreal nyithatja meg, erre 135,6 millió forintot fordít az MNKH. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >