Sorozatos fejlesztések a Hungeritnél
Egymás után valósulnak meg a szentesi Hungerit Zrt.-nél azok az új beruházások, amelyekkel a hazai baromfiipar meghatározó cége nemcsak a kapacitását növeli, hanem a technológiai fejlesztések eredményeként a baromfitermelésben és -feldolgozásban, valamint a késztermékgyártásban is új lehetőségek nyílnak meg előtte.
A Hungerit Zrt.-nél augusztusban elkészülő új panírozóüzem elsődleges célja a kapacitás 30 százalékos bővítése volt, ami így már eléri a 12 ezer tonnát. „Egy spirálsütőt is üzembe helyeztünk, melynek segítségével egy új, hatékonyabb sütési technológiát vezethetünk be, amely a készre sütött termékek minőségét és élvezeti értékét is javítja” – mondta Volosinovszki János vezérigazgató.
A Hungerit csoport élelmiszeripari és mezőgazdasági ágazataiban egyaránt folynak jelenleg beruházások. „Az új kacsasütő- és készételgyártó üzemet a tervek szerint szeptemberben adjuk át. A csirkedarabolóban új csontozómodult építünk be, de dolgozunk egy új csomagolástechnológia kialakításán is a GMO- és antibiotikum-mentes, prémium minőségű alapanyagokból készült új termékcsaládunk gyártásához. A mezőgazdasági ágazatunkban pedig több állattartó telep rekonstrukciója zajlik most” – sorolta a vezérigazgató a további fejlesztéseket. Ezeknél arra is törekednek, hogy a fajlagos víz- és energiafelhasználásukat, a keletkező hulladékot és a felhasznált csomagolóanyagok fajlagos mennyiségét csökkentsék.
Volosinovszki János szerint minden húsfajta esetében elmondható, hogy a vásárlás legfőbb szempontjai közé tartozik a minőség és a hazai eredet, a lokalitás, illetve ezek mellett a frissesség is fontos a magyar fogyasztók számára. „Megerősítő hatású a közismerten szigorú hazai minőségellenőrzési rendszer is. A magyar eredet ténye a legtöbbször egyúttal magas minőséget is jelent. A magyar zászlók a termékek csomagolásain és a húspultokban, valamint a Magyar Termék védjegyek is ezt erősítik. Nem utolsósorban a fogyasztók pozitívumként élik meg, hogy a magyar termékek megvásárlásával a hazai gazdaságokat támogathatják” – mondta a Hungerit vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >