Sorozatos fejlesztések a Hungeritnél
Egymás után valósulnak meg a szentesi Hungerit Zrt.-nél azok az új beruházások, amelyekkel a hazai baromfiipar meghatározó cége nemcsak a kapacitását növeli, hanem a technológiai fejlesztések eredményeként a baromfitermelésben és -feldolgozásban, valamint a késztermékgyártásban is új lehetőségek nyílnak meg előtte.
A Hungerit Zrt.-nél augusztusban elkészülő új panírozóüzem elsődleges célja a kapacitás 30 százalékos bővítése volt, ami így már eléri a 12 ezer tonnát. „Egy spirálsütőt is üzembe helyeztünk, melynek segítségével egy új, hatékonyabb sütési technológiát vezethetünk be, amely a készre sütött termékek minőségét és élvezeti értékét is javítja” – mondta Volosinovszki János vezérigazgató.
A Hungerit csoport élelmiszeripari és mezőgazdasági ágazataiban egyaránt folynak jelenleg beruházások. „Az új kacsasütő- és készételgyártó üzemet a tervek szerint szeptemberben adjuk át. A csirkedarabolóban új csontozómodult építünk be, de dolgozunk egy új csomagolástechnológia kialakításán is a GMO- és antibiotikum-mentes, prémium minőségű alapanyagokból készült új termékcsaládunk gyártásához. A mezőgazdasági ágazatunkban pedig több állattartó telep rekonstrukciója zajlik most” – sorolta a vezérigazgató a további fejlesztéseket. Ezeknél arra is törekednek, hogy a fajlagos víz- és energiafelhasználásukat, a keletkező hulladékot és a felhasznált csomagolóanyagok fajlagos mennyiségét csökkentsék.
Volosinovszki János szerint minden húsfajta esetében elmondható, hogy a vásárlás legfőbb szempontjai közé tartozik a minőség és a hazai eredet, a lokalitás, illetve ezek mellett a frissesség is fontos a magyar fogyasztók számára. „Megerősítő hatású a közismerten szigorú hazai minőségellenőrzési rendszer is. A magyar eredet ténye a legtöbbször egyúttal magas minőséget is jelent. A magyar zászlók a termékek csomagolásain és a húspultokban, valamint a Magyar Termék védjegyek is ezt erősítik. Nem utolsósorban a fogyasztók pozitívumként élik meg, hogy a magyar termékek megvásárlásával a hazai gazdaságokat támogathatják” – mondta a Hungerit vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban a magyar termékeké a főszerep a METRO-ban
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN…
Tovább olvasom >Jön a Magyar Termék és a METRO közös eseménye!
A húsvéti időszak a fogyasztói vásárlás szempontjából kiemelkedő szezon, melyre…
Tovább olvasom >Elindult “A hazaiban több van!” kampány, amihez a Terrán is csatlakozott
Válaszd a hazait, és nyerj! – elindult “A hazaiban több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >