Sorozatos fejlesztések a Hungeritnél
Egymás után valósulnak meg a szentesi Hungerit Zrt.-nél azok az új beruházások, amelyekkel a hazai baromfiipar meghatározó cége nemcsak a kapacitását növeli, hanem a technológiai fejlesztések eredményeként a baromfitermelésben és -feldolgozásban, valamint a késztermékgyártásban is új lehetőségek nyílnak meg előtte.
A Hungerit Zrt.-nél augusztusban elkészülő új panírozóüzem elsődleges célja a kapacitás 30 százalékos bővítése volt, ami így már eléri a 12 ezer tonnát. „Egy spirálsütőt is üzembe helyeztünk, melynek segítségével egy új, hatékonyabb sütési technológiát vezethetünk be, amely a készre sütött termékek minőségét és élvezeti értékét is javítja” – mondta Volosinovszki János vezérigazgató.
A Hungerit csoport élelmiszeripari és mezőgazdasági ágazataiban egyaránt folynak jelenleg beruházások. „Az új kacsasütő- és készételgyártó üzemet a tervek szerint szeptemberben adjuk át. A csirkedarabolóban új csontozómodult építünk be, de dolgozunk egy új csomagolástechnológia kialakításán is a GMO- és antibiotikum-mentes, prémium minőségű alapanyagokból készült új termékcsaládunk gyártásához. A mezőgazdasági ágazatunkban pedig több állattartó telep rekonstrukciója zajlik most” – sorolta a vezérigazgató a további fejlesztéseket. Ezeknél arra is törekednek, hogy a fajlagos víz- és energiafelhasználásukat, a keletkező hulladékot és a felhasznált csomagolóanyagok fajlagos mennyiségét csökkentsék.
Volosinovszki János szerint minden húsfajta esetében elmondható, hogy a vásárlás legfőbb szempontjai közé tartozik a minőség és a hazai eredet, a lokalitás, illetve ezek mellett a frissesség is fontos a magyar fogyasztók számára. „Megerősítő hatású a közismerten szigorú hazai minőségellenőrzési rendszer is. A magyar eredet ténye a legtöbbször egyúttal magas minőséget is jelent. A magyar zászlók a termékek csomagolásain és a húspultokban, valamint a Magyar Termék védjegyek is ezt erősítik. Nem utolsósorban a fogyasztók pozitívumként élik meg, hogy a magyar termékek megvásárlásával a hazai gazdaságokat támogathatják” – mondta a Hungerit vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >