Sördizájnsiker
A különleges sörök hazai gyártói ma már európai szinten is versenyképes termékeket dobnak piacra, és szép számmal jelennek meg és válnak országosan elérhetővé a különböző diszkontláncok és szupermarketek polcain. Ám az egyre zsúfoltabb hazai sörpiacon kitűnni ma nem könnyű – az egyik legfiatalabb magyar sörfőzdének, a Hübrisnek ez most sikerült. A modern főzdében készülő klasszikus IPA, búza stout és pils típusú sörök a hagyományos ízjegyeket a legkorszerűbb eljárással párosítva hirdetik, új, minimalista, színkódolt arculatuk a maga egyszerűségében tűnik ki a sokszor túlrajzolt címkezajból és enged teret a palackokban rejlő ízeknek. A korszerű dizájn ősszel a Magyar Formatervezési Díj bírálóbizottságának is elnyerte tetszését, és az alkotók pályamunkájukkal idén egyedüli sörmárkaként és fogyasztási cikként meghívást nyertek a berlini Bar Convent kiállításra. //
Kapcsolódó cikkeink
Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >Heineken vegyesvállalat építi meg Dubaj első kereskedelmi sörfőzdéjét
Egy a Heineken által létrehozott joint venture tervezi felépíteni az…
Tovább olvasom >Nem is onnan van az IPA, amit eddig hittünk
A CNN által közölt információk szerint a legendák, melyek szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >