Sördizájnsiker
A különleges sörök hazai gyártói ma már európai szinten is versenyképes termékeket dobnak piacra, és szép számmal jelennek meg és válnak országosan elérhetővé a különböző diszkontláncok és szupermarketek polcain. Ám az egyre zsúfoltabb hazai sörpiacon kitűnni ma nem könnyű – az egyik legfiatalabb magyar sörfőzdének, a Hübrisnek ez most sikerült. A modern főzdében készülő klasszikus IPA, búza stout és pils típusú sörök a hagyományos ízjegyeket a legkorszerűbb eljárással párosítva hirdetik, új, minimalista, színkódolt arculatuk a maga egyszerűségében tűnik ki a sokszor túlrajzolt címkezajból és enged teret a palackokban rejlő ízeknek. A korszerű dizájn ősszel a Magyar Formatervezési Díj bírálóbizottságának is elnyerte tetszését, és az alkotók pályamunkájukkal idén egyedüli sörmárkaként és fogyasztási cikként meghívást nyertek a berlini Bar Convent kiállításra. //
Kapcsolódó cikkeink
Heineken vegyesvállalat építi meg Dubaj első kereskedelmi sörfőzdéjét
Egy a Heineken által létrehozott joint venture tervezi felépíteni az…
Tovább olvasom >Nem is onnan van az IPA, amit eddig hittünk
A CNN által közölt információk szerint a legendák, melyek szerint…
Tovább olvasom >Sorra zárnak be a hazai kisipari sörfőzdék
Az elmúlt tíz évben Magyarországon valóságos forradalom zajlott a sörpiac…
Tovább olvasom >További cikkeink
A turizmusra is kihat a járvány eszkalációja
Bár a ragadós száj- és körömfájás vírusa emberre nem veszélyes,…
Tovább olvasom >Patkány a levesben, rovar a tálban – több mint 1900 Sukiya éttermet zárnak be Japánban
Kellemetlen incidens rázta meg Japán egyik legismertebb gyorsétterem-láncát: a Sukiya,…
Tovább olvasom >Intelligens italpromóció – A nap képe
Hogy miért kevernek az emberek koktélokat egyre gyakrabban otthon, annak…
Tovább olvasom >