Sör az élen az élelmiszerek közül
A szektorok közt listavezető élelmiszereken belül az elért nézők száma alapján kialakult top húsz termékosztály között szerepelnek a következők: sör, puding+tejalapú desszert, szénsavas üdítőital és szeletes csokoládé.
Kereskedelmi termékosztályok közül a hipermarket érte el a legnagyobb GRP-t, majd az élelmiszerkereskedelem, a műszaki áruház, a játékbolt következik a 18–49 éves korosztálynál.
A teljes népesség májusban naponta átlag 265 percig nézett tévéműsort valós időben, ami 1 perccel több, mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre igényesebbek a magyar vásárlók hús fronton
A vásárlói tudatosság erősödésével egyre nagyobb az igény a minőségi…
Tovább olvasom >Az európai piac több mint felének kiszolgálására is elegendő a magyar tormatermés
A húsvét közeledtével minden évben ugrásszerű növekedésnek indul a különböző…
Tovább olvasom >A Trump-vámok a gyógyszeriparra is kihatnak
Donald Trump új vámterve a gyógyszerimport visszaszorítását és az amerikai…
Tovább olvasom >