Soproni Óvatos Duhaj: szeretjük a változatosságot, de csak a magunk módján!
Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok – hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA.
„A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen keserű. Illata az aroma komlónak köszönhetően egyedi és különleges.
Ezért építettük a kampányt arra az üzenetre, hogy mi magyarok szeretünk új dolgokat kipróbálni, új kalandokat átélni, új helyzeteket megismerni, de csak úgy, ha azért nem kell teljesen kimozdulnunk a komfortzónánkból” – hangsúlyozta Molnár Orsolya, a Soproni brand managere.
Ezért lett a kampány szlogenje: „Épp annyira különleges, amennyire nekünk jólesik”.
Kampányával a Soproni a változatosságot, a széles választékot igénylő fogyasztókat szólítja meg, akik folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A kézműves sörök izgalmas ízvilágát a nagy gyártók egyenletes minőségével kínálja a sörbarátoknak.
Az IPA-t, amely már a kampány kezdete előtt a vártnál is jobb eladásokat hozott, tévészpotokkal, online bannerekkel és natív együttműködésekkel népszerűsíti a Soproni.
A kampány kreatív feladatait az ACG végezte, a médiavásárlásról a Starcom, a kampányt kísérő PR- és tartalommarketing kampányért az UNIOMEDIA felel.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >