Soproni Óvatos Duhaj: szeretjük a változatosságot, de csak a magunk módján!
Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok – hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA.
„A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen keserű. Illata az aroma komlónak köszönhetően egyedi és különleges.
Ezért építettük a kampányt arra az üzenetre, hogy mi magyarok szeretünk új dolgokat kipróbálni, új kalandokat átélni, új helyzeteket megismerni, de csak úgy, ha azért nem kell teljesen kimozdulnunk a komfortzónánkból” – hangsúlyozta Molnár Orsolya, a Soproni brand managere.
Ezért lett a kampány szlogenje: „Épp annyira különleges, amennyire nekünk jólesik”.
Kampányával a Soproni a változatosságot, a széles választékot igénylő fogyasztókat szólítja meg, akik folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A kézműves sörök izgalmas ízvilágát a nagy gyártók egyenletes minőségével kínálja a sörbarátoknak.
Az IPA-t, amely már a kampány kezdete előtt a vártnál is jobb eladásokat hozott, tévészpotokkal, online bannerekkel és natív együttműködésekkel népszerűsíti a Soproni.
A kampány kreatív feladatait az ACG végezte, a médiavásárlásról a Starcom, a kampányt kísérő PR- és tartalommarketing kampányért az UNIOMEDIA felel.
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >