Soproni Óvatos Duhaj: szeretjük a változatosságot, de csak a magunk módján!
Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok – hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA.
„A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen keserű. Illata az aroma komlónak köszönhetően egyedi és különleges.
Ezért építettük a kampányt arra az üzenetre, hogy mi magyarok szeretünk új dolgokat kipróbálni, új kalandokat átélni, új helyzeteket megismerni, de csak úgy, ha azért nem kell teljesen kimozdulnunk a komfortzónánkból” – hangsúlyozta Molnár Orsolya, a Soproni brand managere.
Ezért lett a kampány szlogenje: „Épp annyira különleges, amennyire nekünk jólesik”.
Kampányával a Soproni a változatosságot, a széles választékot igénylő fogyasztókat szólítja meg, akik folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A kézműves sörök izgalmas ízvilágát a nagy gyártók egyenletes minőségével kínálja a sörbarátoknak.
Az IPA-t, amely már a kampány kezdete előtt a vártnál is jobb eladásokat hozott, tévészpotokkal, online bannerekkel és natív együttműködésekkel népszerűsíti a Soproni.
A kampány kreatív feladatait az ACG végezte, a médiavásárlásról a Starcom, a kampányt kísérő PR- és tartalommarketing kampányért az UNIOMEDIA felel.
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >