Soproni Óvatos Duhaj: szeretjük a változatosságot, de csak a magunk módján!
Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok – hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA.
„A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen keserű. Illata az aroma komlónak köszönhetően egyedi és különleges.
Ezért építettük a kampányt arra az üzenetre, hogy mi magyarok szeretünk új dolgokat kipróbálni, új kalandokat átélni, új helyzeteket megismerni, de csak úgy, ha azért nem kell teljesen kimozdulnunk a komfortzónánkból” – hangsúlyozta Molnár Orsolya, a Soproni brand managere.
Ezért lett a kampány szlogenje: „Épp annyira különleges, amennyire nekünk jólesik”.
Kampányával a Soproni a változatosságot, a széles választékot igénylő fogyasztókat szólítja meg, akik folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A kézműves sörök izgalmas ízvilágát a nagy gyártók egyenletes minőségével kínálja a sörbarátoknak.
Az IPA-t, amely már a kampány kezdete előtt a vártnál is jobb eladásokat hozott, tévészpotokkal, online bannerekkel és natív együttműködésekkel népszerűsíti a Soproni.
A kampány kreatív feladatait az ACG végezte, a médiavásárlásról a Starcom, a kampányt kísérő PR- és tartalommarketing kampányért az UNIOMEDIA felel.
Kapcsolódó cikkeink
Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >