Győri kampány a hazai vendéglátás újraindulásának támogatására
A Cseri Pincészet különleges CSR kampány keretein belül hívja fel a figyelmet a hazai vendéglátás újraindulásának támogatására; 6 kiemelt partnerükkel összefogva egy pohár Rozét vagy Sauvignon Blanc-t ajándékoznak minden étlapról rendelő vendégnek.
Az Á la carte rendelések felpörgetése kulcsfontosságú szerepet játszik a kezdeményezésben, mellyel minden, a kampányhoz csatlakozó fogyasztó segítő kezet nyújt a gasztronómiának és vendéglátásnak, ami a koronavírus-járványnak köszönhetően az egyik legjobban veszélyeztetett ágazat lett Magyarországon.
Cseri Norbert, a pincészet főborásza így fogalmazott: „Bár a járványügyi helyzet minden vendéglátó számára egy komoly kihívásokkal teli időszakot okozott, bízunk benne, hogy közös erővel könnyebben ki tudunk törni a nehéz helyzetből, és fel tudjuk gyorsítani az újrainduláshoz szükséges folyamatokat. Hisszük, hogy az igazán jó pillanatok még csak most kezdődnek. Arra szeretnénk bátorítani meglévő és új vendégeinket, hogy tartsanak velünk ezen az úton, és rendeljenek a kampányban résztvevő partnereink étlapjáról.”
A „Közös úton egy pohár Cserivel – a még szebb pillanatokért” nevet viselő kezdeményezésben 6 Győr-Moson-Sopron megyei vendéglátóegység fog össze a jó cél érdekében: a Kristály Étterem, Szalai Vendéglő, Komédiás Étterem, Mákos Guba Étterem & Bisztró, A Major, és a MÁSik Oldal. A kampány utolsó napja június 7. (vasárnap) lesz, a kedvezményezett időszak azonban helyszínenként eltérő lehet.
Kapcsolódó cikkeink
Zéró kibocsátásban gondolkozik a Lidl 2050-re
A Lidl új, ambiciózus klímacélok mentén elkötelezte magát amellett, hogy…
Tovább olvasom >Több, mint jótékonyság – Milyen a jó CSR?
A CSR nem új fogalom – gyökerei az ipari forradalomig…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >