Soproni „Együtt jobban esik” nyári promóció – Saját Sörfesztivál 2015

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 10. 04. 10:19

A 2015. június 15. és augusztus 20. között zajló promóció célja a fogyasztók aktiválása a Retail és Horeca csatornákban és emellett a Soproni Klasszikus palack támogatása volt. A célcsoportot, a volumenfogyasztók (idősebb célcsoport) és az ún. successful enjoyers (kb. 20–35 év, férfi, jobb anyagi körülményekkel) jelentették.

A termék megvásárlása után a fogyasztó garantált nyereményeket kapott (csapolt pohár/ sörnyitó) vagy feltölthette a kódját a microsite-on, ahol koncertjegyeket nyerhetett, vagy akár a főnyereményt, egy saját sörfesztivált. A promóciót TV-reklám (30 mp-es reklámhoz 10 mp-es promóciós blokk) támogatta, július 1-től on-air augusztus 10-ig (intenzív kampány a főbb csatornákon főműsoridőben). A reklámfilmben a Budapest Park logó megjelenítésre került a kupak helyén. Emellett 30 mp-es rádiószpot az országos és helyi csatornákon is erősítette a kampányt, melynek során a nyeremények és a mennyiségek szóbeli említése 600 000 db csapolt Soproni sör, 300 000 db Soproni sörnyitó, rendkívül nagy mennyiségű Budapest Park belépőjegy és a főnyeremény: A Saját Soproni Sörfesztiválod állt a fókuszban. Az értékesítési csatornákban eladáshelyi promóciós anyagok (POS, asztali sátor, plakátok, egyéb) népszerűsítették a kampányt. A különböző csatornák miatt kb. 45 000 hl, azaz 9 000 000 palack hátcímkéje minden információt tartalmazott a mechanizmusról és a nyereményekről.

A kampány eredményeként 806 703 fő tekintette meg a microsite-ot, 44 962 fő regisztrált a játékra 224 678 db feltöltött kóddal, és 15 602 db koncertjegy került kisorsolásra. BTL eredmények – Robi sörfesztiválján: 6000 látogató 2244 liter Soproni sört fogyasztott el. //

A díjat Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója vette át

Kapcsolódó cikkeink