Szubjektív kiállítói mustra
A tavaly karácsony előtt indult ajandekvarazslo.hu weboldal (ahol személyre szabott ajándék javaslatot adnak a bizonytalan vásárlóknak) már több mint 100 ezer terméket kötött be oldalára, idén szeretnék elérni az egymilliós darabszámot. Az egyedi tervezésű, öntanuló algoritmus üzemeltette oldal jutalékot kap a más webáruházak által forgalmazott, de az általuk eladott termékek után.
Minden méretű és fajtájú műanyag ládákat gyárt a Schoeller Allibert, amely már az automata logisztikai központokra is felkészült termékeivel. A fizetési megoldásairól ismert b-payment területi képviselője, Petrekanics Tamás szerint megoldásuk kiemelten támogatja a magyar webáruházak nemzetközi értékesítését.
A kiállításon magyar gyártású csomagolási megoldásokkal is találkoztunk, a kiskunhalasi Poly-Pack Kft. például egyedi futártasakokat gyárt. Jelen volt a Reményi Csomagolástechnika is, amely a műanyag tasakok mellett többféle biztonságos csomagolási megoldást kínált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >