SOLE promó mediterrán nyereménnyel
A napokban ért véget a SOLE-MIZO ZRt. „Kóstolj bele a SOLE sajtok világába” szlogennel szervezett nyereményjátéka.
A hármas szám jegyében zajló promócióban három hétvégén 20 Tesco áruházban kóstolhatták meg a vásárlók a SOLE szeletelt sajtokat. A játékban résztvevő, 3 különböző SOLE szeletelt sajtot vásárlók közül hárman 300.000 Ft értékű mediterrán utazást nyerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >