SOLE promó mediterrán nyereménnyel
A napokban ért véget a SOLE-MIZO ZRt. „Kóstolj bele a SOLE sajtok világába” szlogennel szervezett nyereményjátéka.
A hármas szám jegyében zajló promócióban három hétvégén 20 Tesco áruházban kóstolhatták meg a vásárlók a SOLE szeletelt sajtokat. A játékban résztvevő, 3 különböző SOLE szeletelt sajtot vásárlók közül hárman 300.000 Ft értékű mediterrán utazást nyerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >