SOLE promó mediterrán nyereménnyel
A napokban ért véget a SOLE-MIZO ZRt. „Kóstolj bele a SOLE sajtok világába” szlogennel szervezett nyereményjátéka.
A hármas szám jegyében zajló promócióban három hétvégén 20 Tesco áruházban kóstolhatták meg a vásárlók a SOLE szeletelt sajtokat. A játékban résztvevő, 3 különböző SOLE szeletelt sajtot vásárlók közül hárman 300.000 Ft értékű mediterrán utazást nyerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >