SOLE promó mediterrán nyereménnyel
A napokban ért véget a SOLE-MIZO ZRt. „Kóstolj bele a SOLE sajtok világába” szlogennel szervezett nyereményjátéka.
A hármas szám jegyében zajló promócióban három hétvégén 20 Tesco áruházban kóstolhatták meg a vásárlók a SOLE szeletelt sajtokat. A játékban résztvevő, 3 különböző SOLE szeletelt sajtot vásárlók közül hárman 300.000 Ft értékű mediterrán utazást nyerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >