Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós programja, ami a hazai borok, borvidékek és terroir sokszínűségét népszerűsíti.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A szakmaközi szervezet a trendeket, az ágazat kihívásait és saját, a felnőtt lakosság körében végzett piackutatásainak eredményeit figyelembe véve dolgozta ki 2025-ös borpromóciós programját, hogy bemutassa a magyar borok sokféleségét. A játékos és színes kommunikációs kampány a hazai borok változatosságára, a huszonkét magyar borvidék különleges karakterére és a kiemelt fajták egyediségére hívja fel a figyelmet. A bornak mint az önkifejezés egyik eszközének bemutatása áll az egyedülálló, többlépcsős aktivitások középpontjában.
Az év végéig tartó országos lefedettségű kampány három szakasza kreatív arculati megoldásokkal, aktív közösségimédia- és online jelenléttel valósul meg, amelyeket erős közterületi megjelenés támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Tudatosabb borfogyasztók lettek a fiatalok
Az alkalmi, élményalapú borfogyasztás jelentős növekedését mutatta ki a 18–40…
Tovább olvasom >Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése egy nemzetközi agrárvállalat szerint
Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >