Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós programja, ami a hazai borok, borvidékek és terroir sokszínűségét népszerűsíti.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A szakmaközi szervezet a trendeket, az ágazat kihívásait és saját, a felnőtt lakosság körében végzett piackutatásainak eredményeit figyelembe véve dolgozta ki 2025-ös borpromóciós programját, hogy bemutassa a magyar borok sokféleségét. A játékos és színes kommunikációs kampány a hazai borok változatosságára, a huszonkét magyar borvidék különleges karakterére és a kiemelt fajták egyediségére hívja fel a figyelmet. A bornak mint az önkifejezés egyik eszközének bemutatása áll az egyedülálló, többlépcsős aktivitások középpontjában.
Az év végéig tartó országos lefedettségű kampány három szakasza kreatív arculati megoldásokkal, aktív közösségimédia- és online jelenléttel valósul meg, amelyeket erős közterületi megjelenés támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >Világszinten Budapesten
A főváros elitbárjai közé tartozik a Four Seasons Hotelben működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csapos és a vízvezetékszerelő közös gyermekei – A nap képe
Speciális „csapolóeszközök”, amelyről beszélhet, posztolhat a vendég. …
Tovább olvasom >Kortárs magyar írók kedvencei, Jókaival fűszerezve a VakVarjúk könyvheti séfajánlatában
Június 20-ig ismét étlapon vannak népszerű hazai íróink a VakVarjúkban.…
Tovább olvasom >