Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós programja, ami a hazai borok, borvidékek és terroir sokszínűségét népszerűsíti.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A szakmaközi szervezet a trendeket, az ágazat kihívásait és saját, a felnőtt lakosság körében végzett piackutatásainak eredményeit figyelembe véve dolgozta ki 2025-ös borpromóciós programját, hogy bemutassa a magyar borok sokféleségét. A játékos és színes kommunikációs kampány a hazai borok változatosságára, a huszonkét magyar borvidék különleges karakterére és a kiemelt fajták egyediségére hívja fel a figyelmet. A bornak mint az önkifejezés egyik eszközének bemutatása áll az egyedülálló, többlépcsős aktivitások középpontjában.
Az év végéig tartó országos lefedettségű kampány három szakasza kreatív arculati megoldásokkal, aktív közösségimédia- és online jelenléttel valósul meg, amelyeket erős közterületi megjelenés támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
13 az 1-ben – A nap képe
Legalábbis ezt az érzetet kelti ez a többfunkciós grillsütő: grillezőt,…
Tovább olvasom >Három új menüsorral újít a Michelin-ajánlott szarvasi bisztró
Három új degusztációs menüsorral újult meg a Michelin Guide Bib…
Tovább olvasom >Kötelező légitársasági csődvédelmi alapot javasol az Európai Utazási Irodák és Utazásszervezők Szövetsége
A globális turizmus folyamatos növekedése és az utazási kedv erősödése…
Tovább olvasom >