Sokoldalúan segíti a hazait a SPAR
A SPAR Magyarország nem csupán kampányszerűen népszerűsíti a hazai áruk vásárlását, a magyar termékek támogatási stratégiájával egy komplex programot dolgozott ki erre – mondta Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató a Hazai Termékek Hónapját népszerűsítő sajtótájékoztatón
Az üzletlánc többféle módon segíti a hazai gyártókat abban, hogy SPAR-beszállítókká váljanak, illetve növeljék az értékesítésüket az áruházláncnak. Ennek része a magyar kistermelők piacra jutását támogató regionális beszállítói rendszer kiépítése, a feltörekvő cégek piaci bevezetés előtt vagy alatt álló termékeit felkaroló HungariCool akció, valamint a most bevezetett „SPAR HAZAI. SZERETEM” márka, amelynek termékein használja a Magyar Termék védjegyeket, ahogyan a saját üzemében előállított frisshúsáruin is. A SPAR nemcsak a mostani Hazai Termékek Hónapjához csatlakozott, hanem részt vett a Magyar Termék által a koronavírus-járvány kirobbanása után életre hívott #veddahazait kampányban is.
A SPAR példája is azt mutatja, hogy az elmúlt években a magyarországi áruházláncok egyre aktívabb szerepet játszanak a hazai termékek népszerűsítésében, amit a Hazai Termékek Hónapjának létrejötte is igazol, hiszen az augusztusi akcióhoz egyszerre 5 kereskedőcég csatlakozott, amire korábban még nem volt példa – jellemezte a fejlődést Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >