Sokoldalúan segíti a hazait a SPAR
A SPAR Magyarország nem csupán kampányszerűen népszerűsíti a hazai áruk vásárlását, a magyar termékek támogatási stratégiájával egy komplex programot dolgozott ki erre – mondta Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató a Hazai Termékek Hónapját népszerűsítő sajtótájékoztatón
Az üzletlánc többféle módon segíti a hazai gyártókat abban, hogy SPAR-beszállítókká váljanak, illetve növeljék az értékesítésüket az áruházláncnak. Ennek része a magyar kistermelők piacra jutását támogató regionális beszállítói rendszer kiépítése, a feltörekvő cégek piaci bevezetés előtt vagy alatt álló termékeit felkaroló HungariCool akció, valamint a most bevezetett „SPAR HAZAI. SZERETEM” márka, amelynek termékein használja a Magyar Termék védjegyeket, ahogyan a saját üzemében előállított frisshúsáruin is. A SPAR nemcsak a mostani Hazai Termékek Hónapjához csatlakozott, hanem részt vett a Magyar Termék által a koronavírus-járvány kirobbanása után életre hívott #veddahazait kampányban is.
A SPAR példája is azt mutatja, hogy az elmúlt években a magyarországi áruházláncok egyre aktívabb szerepet játszanak a hazai termékek népszerűsítésében, amit a Hazai Termékek Hónapjának létrejötte is igazol, hiszen az augusztusi akcióhoz egyszerre 5 kereskedőcég csatlakozott, amire korábban még nem volt példa – jellemezte a fejlődést Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése:…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >