Sokoldalúan segíti a hazait a SPAR
A SPAR Magyarország nem csupán kampányszerűen népszerűsíti a hazai áruk vásárlását, a magyar termékek támogatási stratégiájával egy komplex programot dolgozott ki erre – mondta Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató a Hazai Termékek Hónapját népszerűsítő sajtótájékoztatón
Az üzletlánc többféle módon segíti a hazai gyártókat abban, hogy SPAR-beszállítókká váljanak, illetve növeljék az értékesítésüket az áruházláncnak. Ennek része a magyar kistermelők piacra jutását támogató regionális beszállítói rendszer kiépítése, a feltörekvő cégek piaci bevezetés előtt vagy alatt álló termékeit felkaroló HungariCool akció, valamint a most bevezetett „SPAR HAZAI. SZERETEM” márka, amelynek termékein használja a Magyar Termék védjegyeket, ahogyan a saját üzemében előállított frisshúsáruin is. A SPAR nemcsak a mostani Hazai Termékek Hónapjához csatlakozott, hanem részt vett a Magyar Termék által a koronavírus-járvány kirobbanása után életre hívott #veddahazait kampányban is.
A SPAR példája is azt mutatja, hogy az elmúlt években a magyarországi áruházláncok egyre aktívabb szerepet játszanak a hazai termékek népszerűsítésében, amit a Hazai Termékek Hónapjának létrejötte is igazol, hiszen az augusztusi akcióhoz egyszerre 5 kereskedőcég csatlakozott, amire korábban még nem volt példa – jellemezte a fejlődést Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >