Sokmagvas, egészségesebb Pringles-szel rukkolt elő a Kellogg az Egyesült Államokban
A Kellogg legújabb Pringles Harvest Blends termékcsaládja – a márka történetében először – többféle gabona keveréke és a négy új ízből kettő esetében édesburgonya felhasználásával készült.

Az Pringles® új kollekciójában két közkedvelt hozzávaló gondoskodik az ízletes és komplex ízélményről
A termékbevezetés a márka klasszikus ízek fűszeresebb alternatíváit – köztük BBQ és a Sour Cream & Onion – kínáló 2020-ban debütált Pringles Scorchin’-t követi.
A sokmagvas Pringles-szel a Kellogg a snackek fogyasztásával kapcsolatos előnyökre fókuszáló vásárlói trendeket követi. A Future Market Insights előrejelzései szerint a „better-for-you” snackek globális piaca 2032-ig 6,5%-os éves átlagos növekedési ütemben fog bővülni, és értéke elérheti a 70 milliárd dollárt.
A Kellogg jelentős befektetéseket eszközöl legnagyobb snackmárkáiba, így a Pringlesbe és a Cheez-It-be, miközben snack részlegét a Kellanovába szervezi ki, amelyet a Kellogg jelenlegi vezérigazgatója, Steve Cahillane fog vezetni. A vállalat teljes értékesítésének nagy többsége – 2021-ben 80%-a – a snack szegmensből származik.
Cahillane tavaly egy Wall Street-i konferencián azt mondta, hogy a snack-üzletágat „világszínvonalú márkaportfólió” fogja támogatni, és továbbra is növekedést generál a PepsiCo és Mondelez International által uralt kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >