Sokmagvas, egészségesebb Pringles-szel rukkolt elő a Kellogg az Egyesült Államokban
A Kellogg legújabb Pringles Harvest Blends termékcsaládja – a márka történetében először – többféle gabona keveréke és a négy új ízből kettő esetében édesburgonya felhasználásával készült.
A termékbevezetés a márka klasszikus ízek fűszeresebb alternatíváit – köztük BBQ és a Sour Cream & Onion – kínáló 2020-ban debütált Pringles Scorchin’-t követi.
A sokmagvas Pringles-szel a Kellogg a snackek fogyasztásával kapcsolatos előnyökre fókuszáló vásárlói trendeket követi. A Future Market Insights előrejelzései szerint a „better-for-you” snackek globális piaca 2032-ig 6,5%-os éves átlagos növekedési ütemben fog bővülni, és értéke elérheti a 70 milliárd dollárt.
A Kellogg jelentős befektetéseket eszközöl legnagyobb snackmárkáiba, így a Pringlesbe és a Cheez-It-be, miközben snack részlegét a Kellanovába szervezi ki, amelyet a Kellogg jelenlegi vezérigazgatója, Steve Cahillane fog vezetni. A vállalat teljes értékesítésének nagy többsége – 2021-ben 80%-a – a snack szegmensből származik.
Cahillane tavaly egy Wall Street-i konferencián azt mondta, hogy a snack-üzletágat „világszínvonalú márkaportfólió” fogja támogatni, és továbbra is növekedést generál a PepsiCo és Mondelez International által uralt kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >