Sokmagvas, egészségesebb Pringles-szel rukkolt elő a Kellogg az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 29. 09:27

A Kellogg legújabb Pringles Harvest Blends termékcsaládja – a márka történetében először – többféle gabona keveréke és a négy új ízből kettő esetében édesburgonya felhasználásával készült.

Az Pringles® új kollekciójában két közkedvelt hozzávaló gondoskodik az ízletes és komplex ízélményről

A termékbevezetés a márka klasszikus ízek fűszeresebb alternatíváit – köztük BBQ és a Sour Cream & Onion – kínáló 2020-ban debütált Pringles Scorchin’-t követi.

A sokmagvas Pringles-szel a Kellogg a snackek fogyasztásával kapcsolatos előnyökre fókuszáló vásárlói trendeket követi. A Future Market Insights előrejelzései szerint a „better-for-you” snackek globális piaca 2032-ig 6,5%-os éves átlagos növekedési ütemben fog bővülni, és értéke elérheti a 70 milliárd dollárt.

A Kellogg jelentős befektetéseket eszközöl legnagyobb snackmárkáiba, így a Pringlesbe és a Cheez-It-be, miközben snack részlegét a Kellanovába szervezi ki, amelyet a Kellogg jelenlegi vezérigazgatója, Steve Cahillane fog vezetni. A vállalat teljes értékesítésének nagy többsége – 2021-ben 80%-a – a snack szegmensből származik.

Cahillane tavaly egy Wall Street-i konferencián azt mondta, hogy a snack-üzletágat „világszínvonalú márkaportfólió” fogja támogatni, és továbbra is növekedést generál a PepsiCo és Mondelez International által uralt kategóriában.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink