Sokmagvas, egészségesebb Pringles-szel rukkolt elő a Kellogg az Egyesült Államokban
A Kellogg legújabb Pringles Harvest Blends termékcsaládja – a márka történetében először – többféle gabona keveréke és a négy új ízből kettő esetében édesburgonya felhasználásával készült.

Az Pringles® új kollekciójában két közkedvelt hozzávaló gondoskodik az ízletes és komplex ízélményről
A termékbevezetés a márka klasszikus ízek fűszeresebb alternatíváit – köztük BBQ és a Sour Cream & Onion – kínáló 2020-ban debütált Pringles Scorchin’-t követi.
A sokmagvas Pringles-szel a Kellogg a snackek fogyasztásával kapcsolatos előnyökre fókuszáló vásárlói trendeket követi. A Future Market Insights előrejelzései szerint a „better-for-you” snackek globális piaca 2032-ig 6,5%-os éves átlagos növekedési ütemben fog bővülni, és értéke elérheti a 70 milliárd dollárt.
A Kellogg jelentős befektetéseket eszközöl legnagyobb snackmárkáiba, így a Pringlesbe és a Cheez-It-be, miközben snack részlegét a Kellanovába szervezi ki, amelyet a Kellogg jelenlegi vezérigazgatója, Steve Cahillane fog vezetni. A vállalat teljes értékesítésének nagy többsége – 2021-ben 80%-a – a snack szegmensből származik.
Cahillane tavaly egy Wall Street-i konferencián azt mondta, hogy a snack-üzletágat „világszínvonalú márkaportfólió” fogja támogatni, és továbbra is növekedést generál a PepsiCo és Mondelez International által uralt kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >