Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
A cég kávékért felelős marketingcsapata 2007 februárjában írt ki meghívásos tendert a Douwe Egberts márkák kommunikációjára.
A megbízó a kreatív ötletek és a kampány kidolgozottsága
alapján a tenderen résztvevő négy ügynökség közül a Café csoportot kérte fel az
ügynökségi kommunikációs feladatok ellátására.
A megbízás hosszú távra szól, és hat Café céget érint, áll a
társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >