Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
A cég kávékért felelős marketingcsapata 2007 februárjában írt ki meghívásos tendert a Douwe Egberts márkák kommunikációjára.
A megbízó a kreatív ötletek és a kampány kidolgozottsága
alapján a tenderen résztvevő négy ügynökség közül a Café csoportot kérte fel az
ügynökségi kommunikációs feladatok ellátására.
A megbízás hosszú távra szól, és hat Café céget érint, áll a
társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >