Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
A cég kávékért felelős marketingcsapata 2007 februárjában írt ki meghívásos tendert a Douwe Egberts márkák kommunikációjára.
A megbízó a kreatív ötletek és a kampány kidolgozottsága
alapján a tenderen résztvevő négy ügynökség közül a Café csoportot kérte fel az
ügynökségi kommunikációs feladatok ellátására.
A megbízás hosszú távra szól, és hat Café céget érint, áll a
társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >