Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
A cég kávékért felelős marketingcsapata 2007 februárjában írt ki meghívásos tendert a Douwe Egberts márkák kommunikációjára.
A megbízó a kreatív ötletek és a kampány kidolgozottsága
alapján a tenderen résztvevő négy ügynökség közül a Café csoportot kérte fel az
ügynökségi kommunikációs feladatok ellátására.
A megbízás hosszú távra szól, és hat Café céget érint, áll a
társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >