Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
Sokcsatornás kampány a Sara Lee Hungary Zrt. számára
A cég kávékért felelős marketingcsapata 2007 februárjában írt ki meghívásos tendert a Douwe Egberts márkák kommunikációjára.
A megbízó a kreatív ötletek és a kampány kidolgozottsága
alapján a tenderen résztvevő négy ügynökség közül a Café csoportot kérte fel az
ügynökségi kommunikációs feladatok ellátására.
A megbízás hosszú távra szól, és hat Café céget érint, áll a
társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >