Sikeres volt az AGROmashEXPO
Az előzetesen összesített adatok szerint több mint 25 ezer érdeklődő kereste fel a 30. AGROmashEXPO kiállítást a Hungexpo vásárközpontjában, ez 25 százalékkal több, mint az utóbbi évek átlagos látogatószáma – tájékoztatta Pákozdi József, a múlt hét második felében megrendezett kiállítás sajtófőnöke az MTI-t.
Közölte: a szakmai bemutatót 200 kiállító részvételével, 20 ezer négyzetméter kiállítási területen rendezték meg. Az agrárseregszemle komoly támogatást kapott a Vidékfejlesztési Minisztériumtól (VM), az Agrármarketing Centrumtól (AMC) Kht., illetve a hazai mezőgépgyártókat tömörítő Mezőgépgyártók Országos Szövetségétől (MEGOSZ) és a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépforgalmazók Országos Szövetségétől (MEGFOSZ) – tette hozzá a sajtófőnök.
A kísérő események között több mint 30 szakmai előadás szerepelt, köztük például a VM agrárfinanszírozás lehetőségeiről szóló előadásai. Emellett a hannoveri bemutatást követően először ezen az árumustrán találkozhatott a nagyközönség az év traktoraival, amelyek a kiállítás kiemelkedő látványosságai között szerepeltek és a gazdálkodók ezreit vonzották a standokra.
Az idei termékversenyen 3 nagydíjat, négy különdíjat és 10 elismerő oklevelet nyertek a sikeres pályázók. A díjazottak termékei pedig ugyancsak a legnépszerűbb látnivalók között szerepeltek. A kiállítók álláspontját tükröző vélemények alapján az idei – új koncepció alapján szervezett – AGROmashEXPO beváltotta a kiállítók és a szervezők várakozásait – mondta a sajtófőnök. Az agrárgazdálkodást az inputanyagoktól a logisztikáig átfogó tematika a korábbiaknál is több érdeklődőt vonzott.
Népszerűek voltak a szakemberek és a látogatók körében az AGROmashEXPO kísérő rendezvényei is: a Magyar Kert, valamint a Szőlészet és Pincészet kiállítások – mondta Pákozdi József. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >