Sok dumás egy csárdában
Mitől lesz zseniális egy étterem reklámtáblája? A texasi Arlingtonban működő mexikói étterem tacóját többnyire a környékbeliek és az átutazók ismerik, de út menti táblájuk „üzeneteiről” fél Amerika hallott már (és Európában minimum a Trade magazin olvasói). Talán egy vicces ötlettel kezdődött: a nálunk inkább csak a filmekből ismert hirdetőtáblára nagy betűvel kiírtak egy poént, aztán még egyet, ma már rendszeresen cserélik a feliratokat: élceket, „bölcsességeket”, szóvicceket. Ezek és hordozójuk szimbólummá váltak, a hely cégérévé, bizonyára jobban is, mint maga az El Arroyo felirat.
De, ami igazán profivá teszi a koncepciót, az az, hogy a tábla már „interaktív”: az étterem honlapján külön aloldalon lehet javasolni a megfelelő paraméterű szövegeket, mindent, ami 4 sorba (soronként maximum 14 betűbe) belefér. Ami aztán, ha kiválasztják, és egy-két napra kikerül a táblára, remekül posztolható az interneten; a vendég – nyilván pozitív megközelítéssel – reklámozza, ajánlja a helyet ismerősei teljes körének. Meg az egész világhálónak! //
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: minden negyedik reklám kifogásolgató
Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 357 reklámot ellenőrzött a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szakácshiány miatt bezárásokra készül Wang mester
Wang mester, a főváros legismertebb kínai vendéglőse kénytelen felfüggeszteni két,…
Tovább olvasom >Többen választják a klimatizált éttermeket
A nyári hőségben a klimatizált vendégtér nem csupán komfortot, hanem…
Tovább olvasom >Az amerikai reklám legszexistább print hirdetései – A nap képe
Egy hirdetéscsokor a reklámtörténet „szégyenletes időszakából”; nem véletlen, hogy egy,…
Tovább olvasom >