Sok dumás egy csárdában
Mitől lesz zseniális egy étterem reklámtáblája? A texasi Arlingtonban működő mexikói étterem tacóját többnyire a környékbeliek és az átutazók ismerik, de út menti táblájuk „üzeneteiről” fél Amerika hallott már (és Európában minimum a Trade magazin olvasói). Talán egy vicces ötlettel kezdődött: a nálunk inkább csak a filmekből ismert hirdetőtáblára nagy betűvel kiírtak egy poént, aztán még egyet, ma már rendszeresen cserélik a feliratokat: élceket, „bölcsességeket”, szóvicceket. Ezek és hordozójuk szimbólummá váltak, a hely cégérévé, bizonyára jobban is, mint maga az El Arroyo felirat.
De, ami igazán profivá teszi a koncepciót, az az, hogy a tábla már „interaktív”: az étterem honlapján külön aloldalon lehet javasolni a megfelelő paraméterű szövegeket, mindent, ami 4 sorba (soronként maximum 14 betűbe) belefér. Ami aztán, ha kiválasztják, és egy-két napra kikerül a táblára, remekül posztolható az interneten; a vendég – nyilván pozitív megközelítéssel – reklámozza, ajánlja a helyet ismerősei teljes körének. Meg az egész világhálónak! //
Kapcsolódó cikkeink
Vár a Varjú a VarjúVárban!
Mindössze három hétig tartó felújítás után kitárta szárnyait Vendégei előtt…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Egyre többen választják az éttermi karácsonyi menüt
Az ünnepi időszak közeledtével sokan döntenek úgy, hogy az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >