Sok dumás egy csárdában
Mitől lesz zseniális egy étterem reklámtáblája? A texasi Arlingtonban működő mexikói étterem tacóját többnyire a környékbeliek és az átutazók ismerik, de út menti táblájuk „üzeneteiről” fél Amerika hallott már (és Európában minimum a Trade magazin olvasói). Talán egy vicces ötlettel kezdődött: a nálunk inkább csak a filmekből ismert hirdetőtáblára nagy betűvel kiírtak egy poént, aztán még egyet, ma már rendszeresen cserélik a feliratokat: élceket, „bölcsességeket”, szóvicceket. Ezek és hordozójuk szimbólummá váltak, a hely cégérévé, bizonyára jobban is, mint maga az El Arroyo felirat.
De, ami igazán profivá teszi a koncepciót, az az, hogy a tábla már „interaktív”: az étterem honlapján külön aloldalon lehet javasolni a megfelelő paraméterű szövegeket, mindent, ami 4 sorba (soronként maximum 14 betűbe) belefér. Ami aztán, ha kiválasztják, és egy-két napra kikerül a táblára, remekül posztolható az interneten; a vendég – nyilván pozitív megközelítéssel – reklámozza, ajánlja a helyet ismerősei teljes körének. Meg az egész világhálónak! //
Kapcsolódó cikkeink
A World Culinary Awards idén is díjazta a legjobb éttermeket
A gasztronómiai világ legjobbjait ünneplő World Culinary Awards idén is…
Tovább olvasom >Itt épül Magyarország legnagyobb prémium spaszállodája
Egyedi építészeti megoldásokkal épül Magyarország legnagyobb, ötcsillagosra tervezett spaszállodája, közel…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >