SodaStream ivóállomás a PepsiCo-tól
Piacra dobja a PepsiCo a SodaStream Professionalt az Egyesült Álamokban. A termék személyre szabható italokat kínál majd a munkahelyeken, kampuszokon és reptereken.

Személyre szabott italok
Az új platform a SodaStream kiterjesztése. A céget a PepsiCo 2018-ban vette meg.
A SodaStream Professional lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy saját maguk „keverjék” italaikat, beállítva annak édességét, ízét, szénsavasságát és hőmérsékletét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >