Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven új prémium funkcionális italcsaládot vezet be, amely a kannabisz, a kender és adaptogén összetevők erejét ötvözi.
A termékbevezetés az egyre növekvő funkcionális italpiacot célozza, amelynek globális forgalma 2030-ra az akár 200 milliárd dollárt is elérheti.
Az Iconic Tonics célja, hogy a fogyasztóknak egészségesebb alternatívát kínáljon a hagyományos üdítők és alkoholos italok helyett. Evan Eneman, az Iconic Tonics társalapítója és vezérigazgatója szerint a fogyasztók ma már egyre inkább olyan italokat keresnek, amelyek nemcsak ízletesek, hanem funkcionális előnyöket is nyújtanak. A márka indulását Snoop Dogg személyisége és nimbusza erősíti.
Az új italok az USA számos értékesítési csatornájában kerülnek forgalomba, beleértve olyan kiskereskedelmi láncokat, mint a Total Wine & More, valamint online platformokat, mint a DoorDash.
Tiffany Chin, Snoop Dogg vállalkozásának kannabiszüzletág-vezetője hangsúlyozta, hogy saját fogyasztói bázisuk és disztribúciójuk, valamint a Harmony Craft Beverages funkcionális italok terén meglévő szakértelme és minőség iránti elkötelezettsége kiváló lehetőséget nyit a partnerségnek a növekedésre.
Az italcsalád hamarosan megjelenik Snoop Dogg életmódplatformján, a SWED.com-on, valamint új piacokon is terjeszkedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
A görög szupermarketekben a legolcsóbb az élelmiszer Európában
A görög IELKA kutatóintézet friss jelentése alapján nyolc európai ország…
Tovább olvasom >Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >