Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 03. 11. 09:02

Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven új prémium funkcionális italcsaládot vezet be, amely a kannabisz, a kender és adaptogén összetevők erejét ötvözi.

A termékbevezetés az egyre növekvő funkcionális italpiacot célozza, amelynek globális forgalma 2030-ra az akár 200 milliárd dollárt is elérheti.

Az Iconic Tonics célja, hogy a fogyasztóknak egészségesebb alternatívát kínáljon a hagyományos üdítők és alkoholos italok helyett. Evan Eneman, az Iconic Tonics társalapítója és vezérigazgatója szerint a fogyasztók ma már egyre inkább olyan italokat keresnek, amelyek nemcsak ízletesek, hanem funkcionális előnyöket is nyújtanak. A márka indulását Snoop Dogg személyisége és nimbusza erősíti.

Az új italok az USA számos értékesítési csatornájában kerülnek forgalomba, beleértve olyan kiskereskedelmi láncokat, mint a Total Wine & More, valamint online platformokat, mint a DoorDash.

Tiffany Chin, Snoop Dogg vállalkozásának kannabiszüzletág-vezetője hangsúlyozta, hogy saját fogyasztói bázisuk és disztribúciójuk, valamint a Harmony Craft Beverages funkcionális italok terén meglévő szakértelme és minőség iránti elkötelezettsége kiváló lehetőséget nyit a partnerségnek a növekedésre.

Az italcsalád hamarosan megjelenik Snoop Dogg életmódplatformján, a SWED.com-on, valamint új piacokon is terjeszkedni fog.

Kapcsolódó cikkeink