Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven új prémium funkcionális italcsaládot vezet be, amely a kannabisz, a kender és adaptogén összetevők erejét ötvözi.
A termékbevezetés az egyre növekvő funkcionális italpiacot célozza, amelynek globális forgalma 2030-ra az akár 200 milliárd dollárt is elérheti.
Az Iconic Tonics célja, hogy a fogyasztóknak egészségesebb alternatívát kínáljon a hagyományos üdítők és alkoholos italok helyett. Evan Eneman, az Iconic Tonics társalapítója és vezérigazgatója szerint a fogyasztók ma már egyre inkább olyan italokat keresnek, amelyek nemcsak ízletesek, hanem funkcionális előnyöket is nyújtanak. A márka indulását Snoop Dogg személyisége és nimbusza erősíti.
Az új italok az USA számos értékesítési csatornájában kerülnek forgalomba, beleértve olyan kiskereskedelmi láncokat, mint a Total Wine & More, valamint online platformokat, mint a DoorDash.
Tiffany Chin, Snoop Dogg vállalkozásának kannabiszüzletág-vezetője hangsúlyozta, hogy saját fogyasztói bázisuk és disztribúciójuk, valamint a Harmony Craft Beverages funkcionális italok terén meglévő szakértelme és minőség iránti elkötelezettsége kiváló lehetőséget nyit a partnerségnek a növekedésre.
Az italcsalád hamarosan megjelenik Snoop Dogg életmódplatformján, a SWED.com-on, valamint új piacokon is terjeszkedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >