Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven új prémium funkcionális italcsaládot vezet be, amely a kannabisz, a kender és adaptogén összetevők erejét ötvözi.
A termékbevezetés az egyre növekvő funkcionális italpiacot célozza, amelynek globális forgalma 2030-ra az akár 200 milliárd dollárt is elérheti.
Az Iconic Tonics célja, hogy a fogyasztóknak egészségesebb alternatívát kínáljon a hagyományos üdítők és alkoholos italok helyett. Evan Eneman, az Iconic Tonics társalapítója és vezérigazgatója szerint a fogyasztók ma már egyre inkább olyan italokat keresnek, amelyek nemcsak ízletesek, hanem funkcionális előnyöket is nyújtanak. A márka indulását Snoop Dogg személyisége és nimbusza erősíti.
Az új italok az USA számos értékesítési csatornájában kerülnek forgalomba, beleértve olyan kiskereskedelmi láncokat, mint a Total Wine & More, valamint online platformokat, mint a DoorDash.
Tiffany Chin, Snoop Dogg vállalkozásának kannabiszüzletág-vezetője hangsúlyozta, hogy saját fogyasztói bázisuk és disztribúciójuk, valamint a Harmony Craft Beverages funkcionális italok terén meglévő szakértelme és minőség iránti elkötelezettsége kiváló lehetőséget nyit a partnerségnek a növekedésre.
Az italcsalád hamarosan megjelenik Snoop Dogg életmódplatformján, a SWED.com-on, valamint új piacokon is terjeszkedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >