Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven új prémium funkcionális italcsaládot vezet be, amely a kannabisz, a kender és adaptogén összetevők erejét ötvözi.
A termékbevezetés az egyre növekvő funkcionális italpiacot célozza, amelynek globális forgalma 2030-ra az akár 200 milliárd dollárt is elérheti.
Az Iconic Tonics célja, hogy a fogyasztóknak egészségesebb alternatívát kínáljon a hagyományos üdítők és alkoholos italok helyett. Evan Eneman, az Iconic Tonics társalapítója és vezérigazgatója szerint a fogyasztók ma már egyre inkább olyan italokat keresnek, amelyek nemcsak ízletesek, hanem funkcionális előnyöket is nyújtanak. A márka indulását Snoop Dogg személyisége és nimbusza erősíti.
Az új italok az USA számos értékesítési csatornájában kerülnek forgalomba, beleértve olyan kiskereskedelmi láncokat, mint a Total Wine & More, valamint online platformokat, mint a DoorDash.
Tiffany Chin, Snoop Dogg vállalkozásának kannabiszüzletág-vezetője hangsúlyozta, hogy saját fogyasztói bázisuk és disztribúciójuk, valamint a Harmony Craft Beverages funkcionális italok terén meglévő szakértelme és minőség iránti elkötelezettsége kiváló lehetőséget nyit a partnerségnek a növekedésre.
Az italcsalád hamarosan megjelenik Snoop Dogg életmódplatformján, a SWED.com-on, valamint új piacokon is terjeszkedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >Gondok vannak csoki-fronton
Miközben egyre többet fizetünk a prémium csokoládékért, a kakaótermesztők többsége…
Tovább olvasom >