Snickers: Pelével találkozhatnak a magyar focirajongók
A Snickers a futballtörténelem egyik legnagyobb legendájával fogott össze az új, “Játssz úgy, mint Pelé!” kampányuk keretében. A verseny során három magyar focirajongónak lesz lehetősége arra, hogy találkozzon Pelével a barcelonai Olimpiai Stadionban, és részt vegyenek egy közös edzésen a világhírű sportikonnal. A versenyzőknek csupán annyit kell tenni, hogy jelentkeznek az április 24-től június 18-ig tartó felhívásra, és feltöltenek egy fotót vagy videót www.snickers.hu oldalra, ahogyan Pelé egyik trükkjét utánozzák.
Alighanem minden futballrajongó álmodozott már arról, milyen lenne egy csapatban játszani Pelével. A világ egyik legnépszerűbb csokoládémárkájának köszönhetően az álom most valósággá válhat: “Nagyon örülök a Snickersszel való együttműködésnek, és annak, hogy részese lehetek egy ilyen különleges projektnek. A futball sokat adott nekem, ezért természetes volt, hogy élek a lehetőséggel. Alig várom, hogy találkozhassak a verseny győzteseivel, szívesen megmutatom nekik, hogyan játsszanak és nyerjenek úgy, mint én!” – üzente Pelé a magyar rajongóknak.
A hazai piacon eddig még sosem cserélték le a hagyományos Snickers-logót, most viszont négy, futballhoz köthető kifejezéssel – Pelé, Gól, Legenda, Hajrá – kerül a boltok polcaira a csokiszelet. A limitált kiadású Snickers csomagolása alatt matricákat is találhatnak a vásárlók.
A verseny során háromfős csoportok mutathatják meg, hogy mennyire tudnak csapatban dolgozni, és mennyire kreatívak – ezek a tulajdonságok mindig is jellemezték Pelé játékát, ezért a nyerteseknek feltétlenül rendelkezniük kell velük. A jelentkezéshez csak annyit kell tenni, hogy a játékosok lefotózzák vagy videóra veszik, ahogy a kiválasztott trükköt utánozzák, a legjobb pedig, ha a pályamunkában helyet kap egy Snickers szelet is – minél kreatívabban, annál jobb! A kész anyagot ezután a www.snickers.hu oldalra kell feltölteni.
“A Snickersnél már szinte tradíciónak számítanak a sporttal kapcsolatos együttműködések, ez a kampány pedig számunkra is előrelépés, hiszen minden idők legjobb focistájával dolgozhatunk. Az április 24-től június 18-ig tartó verseny egy életre szóló élményt kínál: egy közös edzést a futball királyával, ahol ahhoz is kaphatunk egy-két tippet, hogyan váljunk magunk is focilegendává” – foglalta össze a kampány részleteit Radovan Veselý, a Snickers közép-európai márkamenedzsere. A kreativitás nem ismer határokat, így a verseny azoknak is szól, akiknek még van mit tanulniuk a focipályán. “Az ötlet, a szenvedély és a csapatmunka számít. A Snickers célja, hogy lerója tiszteletét a futball egyik legkiemelkedőbb legendája előtt, és bemutassa, hogy a futball, mint sport, mindenki számára elérhető.” – tette hozzá Radovan Veselý.
A győztes csapatot a Snickers szeptember 1-jén Barcelonába repíti, ahol a többi európai ország nyerteseivel egy háromnapos, all inclusive utazáson vehetnek részt. Az nyereményút az Olimpiai Stadionban, egy közös edzéssel zárul Pelével.
A verseny április 24-től június 18-ig tart. A kampányt sales, online kommunikációs és PR-eszközökkel, illetve médiaegyüttműködésekkel is népszerűsítik.
A teljes versenyszabályzatért látogasson el a www.snickers.hu oldalra.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >