Snack-gyártók is támogatják az elhízás elleni kampányt Angliában
Nagy-Britanniában számos élelmiszeripari cég (Coca-Cola, a Kellog’s, a Mars és a Nestlé) összesen több mint 200 millió fontot ajánlott fel az elhízás elleni küzdelem céljaira.A felajánlásra azt
követően került sor, hogy Alan Johnson munkáspárti
egészségügyi miniszter segítséget
kért a növekvő probléma kezelésére
– számol be a BBC.
A brit Reklám Szövetség
vezetése alatt álló vállalati konzorcium
tagjai csomagolásaikon térítésmentes
reklámfelületet, valamint készpénzt is adnak az ősszel kezdődő „Change4Life” kampány
számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hazánk az uniótól azonnali intézkedéseket sürget a sertéságazatban
Az Európai Unió mezőgazdasági és halászati minisztereinek január 25-i videokonferenciáján…
Tovább olvasom >Jelölési hibákat talált a mogyorókrémek ellenőrzésénél az élelmiszerlánc-biztonsági hivatal
Az idei első termékteszten 34 mogyorókrémet vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Pályázati forrásból létrehozott világszínvonalú fejlesztések a Szent István Egyetem Kaposvári Campusán
A kutatói közösség és az ipari szereplők szervezett együttműködésének, a…
Tovább olvasom >