Snack-gyártók is támogatják az elhízás elleni kampányt Angliában
Nagy-Britanniában számos élelmiszeripari cég (Coca-Cola, a Kellog’s, a Mars és a Nestlé) összesen több mint 200 millió fontot ajánlott fel az elhízás elleni küzdelem céljaira.A felajánlásra azt
követően került sor, hogy Alan Johnson munkáspárti
egészségügyi miniszter segítséget
kért a növekvő probléma kezelésére
– számol be a BBC.
A brit Reklám Szövetség
vezetése alatt álló vállalati konzorcium
tagjai csomagolásaikon térítésmentes
reklámfelületet, valamint készpénzt is adnak az ősszel kezdődő „Change4Life” kampány
számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >