Snack-gyártók is támogatják az elhízás elleni kampányt Angliában
Nagy-Britanniában számos élelmiszeripari cég (Coca-Cola, a Kellog’s, a Mars és a Nestlé) összesen több mint 200 millió fontot ajánlott fel az elhízás elleni küzdelem céljaira.A felajánlásra azt
követően került sor, hogy Alan Johnson munkáspárti
egészségügyi miniszter segítséget
kért a növekvő probléma kezelésére
– számol be a BBC.
A brit Reklám Szövetség
vezetése alatt álló vállalati konzorcium
tagjai csomagolásaikon térítésmentes
reklámfelületet, valamint készpénzt is adnak az ősszel kezdődő „Change4Life” kampány
számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >