Snack-gyártók is támogatják az elhízás elleni kampányt Angliában
Nagy-Britanniában számos élelmiszeripari cég (Coca-Cola, a Kellog’s, a Mars és a Nestlé) összesen több mint 200 millió fontot ajánlott fel az elhízás elleni küzdelem céljaira.A felajánlásra azt
követően került sor, hogy Alan Johnson munkáspárti
egészségügyi miniszter segítséget
kért a növekvő probléma kezelésére
– számol be a BBC.
A brit Reklám Szövetség
vezetése alatt álló vállalati konzorcium
tagjai csomagolásaikon térítésmentes
reklámfelületet, valamint készpénzt is adnak az ősszel kezdődő „Change4Life” kampány
számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >