Snack-gyártók is támogatják az elhízás elleni kampányt Angliában
Nagy-Britanniában számos élelmiszeripari cég (Coca-Cola, a Kellog’s, a Mars és a Nestlé) összesen több mint 200 millió fontot ajánlott fel az elhízás elleni küzdelem céljaira.A felajánlásra azt
követően került sor, hogy Alan Johnson munkáspárti
egészségügyi miniszter segítséget
kért a növekvő probléma kezelésére
– számol be a BBC.
A brit Reklám Szövetség
vezetése alatt álló vállalati konzorcium
tagjai csomagolásaikon térítésmentes
reklámfelületet, valamint készpénzt is adnak az ősszel kezdődő „Change4Life” kampány
számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >