SMS-re is válaszol az MVH
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) 400 millió forintos támogatásból fejlesztette ügyfélszolgálati rendszerét, a projekt az Új Széchenyi Terv keretén belül valósult meg. A korszerűsítés eredményeként létrejött ügyfélszolgálati rendszer képes bármilyen kommunikációs csatornán – például e-mail, levél, SMS – érkező megkeresést úgy kezelni, hogy minden, ügyfélre vonatkozó, folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít, így a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintésével személyre szabott ügyfél-tájékoztatás, valamint segítségnyújtás lehetséges. A rendszerben így kialakított ügyfélprofil segítségével az érintettekhez közvetlenül eljuthatnak a szükséges információk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elindult a hazai dinnyeszezon
Elindult a hazai dinnyeszezon, az elmúlt néhány évvel ellentétben jó…
Tovább olvasom >Borús nyárkezdetet jelez Németországnak a DIW konjunktúra-barométere
Nem kecsegteti derűs kilátásokkal a német gazdaságot a második negyedévre…
Tovább olvasom >Júniusban újabb inflációs rekord alakult ki az euróövezetben
Az euróövezet éves inflációs rátája júniusban új rekordra, 8,6 százalékra…
Tovább olvasom >