SMS-re is válaszol az MVH
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) 400 millió forintos támogatásból fejlesztette ügyfélszolgálati rendszerét, a projekt az Új Széchenyi Terv keretén belül valósult meg. A korszerűsítés eredményeként létrejött ügyfélszolgálati rendszer képes bármilyen kommunikációs csatornán – például e-mail, levél, SMS – érkező megkeresést úgy kezelni, hogy minden, ügyfélre vonatkozó, folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít, így a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintésével személyre szabott ügyfél-tájékoztatás, valamint segítségnyújtás lehetséges. A rendszerben így kialakított ügyfélprofil segítségével az érintettekhez közvetlenül eljuthatnak a szükséges információk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: biztonságos és tudatos vásárlás a Black Friday ideje alatt, erre érdemes figyelnie a vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tízéves az ország legnagyobb iskolai adománygyűjtő programja a PontVelem, a GLS és a Máltai Szeretetszolgálat szervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

