SMS alapú kampányokat alkalmaz a Tesco
Az áruház a Mobilpont segítségével saját Tesco SMSKlub adatbázist épített, olyan fogyasztókból, akik érdeklődnek az árakciók után.
A Tesco Global Áruházak
beépítette kommunikációs stratégiájába
az SMS alapú direkt kampányokat. A Tesco elsősorban a
csatorna gyorsasága miatt döntött az SMS
kommunikáció mellett, mely lehetővé teszi a
gyors reagálást a konkurencia lépésére,
és főbevásárló időszakban tudja elérni
és aktivizálni magukat a főbevásárlókat.
A
Mobilpont az adatbázist irányítószám
és családi állapot alapján is szűrni
tudja, így a Tesco meddőszórás nélkül
tudja elérni az egyes hiper és szuper áruházláncok
közelében élő háziasszonyokat,
főbevásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >