SMS alapú kampányokat alkalmaz a Tesco
Az áruház a Mobilpont segítségével saját Tesco SMSKlub adatbázist épített, olyan fogyasztókból, akik érdeklődnek az árakciók után.
A Tesco Global Áruházak
beépítette kommunikációs stratégiájába
az SMS alapú direkt kampányokat. A Tesco elsősorban a
csatorna gyorsasága miatt döntött az SMS
kommunikáció mellett, mely lehetővé teszi a
gyors reagálást a konkurencia lépésére,
és főbevásárló időszakban tudja elérni
és aktivizálni magukat a főbevásárlókat.
A
Mobilpont az adatbázist irányítószám
és családi állapot alapján is szűrni
tudja, így a Tesco meddőszórás nélkül
tudja elérni az egyes hiper és szuper áruházláncok
közelében élő háziasszonyokat,
főbevásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >