SMS alapú kampányokat alkalmaz a Tesco
Az áruház a Mobilpont segítségével saját Tesco SMSKlub adatbázist épített, olyan fogyasztókból, akik érdeklődnek az árakciók után.
A Tesco Global Áruházak
beépítette kommunikációs stratégiájába
az SMS alapú direkt kampányokat. A Tesco elsősorban a
csatorna gyorsasága miatt döntött az SMS
kommunikáció mellett, mely lehetővé teszi a
gyors reagálást a konkurencia lépésére,
és főbevásárló időszakban tudja elérni
és aktivizálni magukat a főbevásárlókat.
A
Mobilpont az adatbázist irányítószám
és családi állapot alapján is szűrni
tudja, így a Tesco meddőszórás nélkül
tudja elérni az egyes hiper és szuper áruházláncok
közelében élő háziasszonyokat,
főbevásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >