S’more néven új ízesített italkollekciót vezet be a Pepsi
S’mores Collection néven vezetett be a Pepsi limitált kiadású termékcsaládot a DIY-desszertek iránti növekvő keresletre válaszul. Az üdítő három ízben, egyedi minidobozokban kapható, melyek segítségével bárki elkészítheti a számára tökéletes kombinációt.
A „Toasty Marshmallow” sült pillecukor ízű, a Graham Cracker méz és fahéj jegyekkel idézi a Graham-keksz ízvilágát. A harmadik csokoládéízben bár a kakaó dominál, de az a lágy vaníliajegyek miatt enyhén olvadt csokoládéra emlékeztet.
Aki a S’mores kollekcióra vágyik, az Instagramon vagy Twitteren megoszthat egy képet és leírást #PepsiSmores and #Sweepstakes and follow @Pepsi hashtagekkel arról, hogyan készíti el saját italát. Az üdítőital-gyártó 2000 győztest hirdet, akik a Pepsi receptjei alapján optimalizálhatják S’mores élményüket az általuk preferált ízvilágban.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >