S’more néven új ízesített italkollekciót vezet be a Pepsi
S’mores Collection néven vezetett be a Pepsi limitált kiadású termékcsaládot a DIY-desszertek iránti növekvő keresletre válaszul. Az üdítő három ízben, egyedi minidobozokban kapható, melyek segítségével bárki elkészítheti a számára tökéletes kombinációt.
A „Toasty Marshmallow” sült pillecukor ízű, a Graham Cracker méz és fahéj jegyekkel idézi a Graham-keksz ízvilágát. A harmadik csokoládéízben bár a kakaó dominál, de az a lágy vaníliajegyek miatt enyhén olvadt csokoládéra emlékeztet.
Aki a S’mores kollekcióra vágyik, az Instagramon vagy Twitteren megoszthat egy képet és leírást #PepsiSmores and #Sweepstakes and follow @Pepsi hashtagekkel arról, hogyan készíti el saját italát. Az üdítőital-gyártó 2000 győztest hirdet, akik a Pepsi receptjei alapján optimalizálhatják S’mores élményüket az általuk preferált ízvilágban.
Kapcsolódó cikkeink
Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >Új fogyasztási alkalmak után kutat a PepsiCo
A PepsiCo Inc. vezetői olyan étkezési alkalmak után kutatnak, amelyekben…
Tovább olvasom >Új csomagolást és arculatot kap a 7UP
A PepsiCo 7UP üdítőital-márkája új csomagolást kap a márka nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H felmérés: egyre kevesebb profittal számolnak a nagyvállalatok
A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek…
Tovább olvasom >15,5 Eiffel-torony tömegével megegyező terméket vitt házhoz a Tesco 10 év alatt
Éppen 10 éve, 2013. március 21-én indította el házhozszállítási szolgáltatását…
Tovább olvasom >400 élelmiszer kapott ársapkát Szlovákiában
Több mint 400 élelmiszerre húznak ársapkát a kereskedők a nyolc…
Tovább olvasom >