Okostelefon-boom Magyarországon
A nálunk a Mall.hu webáruházat működtető cseh tulajdonú Mall Group a tavalyi év végén 6 országban szervezte meg a Black Friday nevű vásárlási akciót, amelynek vásárlási statisztikáiból több érdekességet is megtudhatunk. A magyarországi webáruházas vásárlás dobogójának első helyezettje egy mosogatógép-tabletta lett, ám mindjárt másodikként – sokak számára meglepő fordulatként – beérkezett a varrógép, míg a dobogó legalsó fokán a Catan telepesei társasjátékot találhatjuk.
A statisztika szerint a legdinamikusabban Magyarországon terjed az okostelefonok használata az asztali gépek és a tabletek rovására. Míg 2016-ban csupán a magyar vásárlók 29,2, addig a mögöttünk hagyott évben már 40,8 százalékuk látogatta ilyen eszközről a Mall.hu webáruházat a Black Friday napján, ami egy év alatt csaknem 40 százalékos növekedést jelent.
Az összehasonlításból az is kitűnik, hogy a hölgyek Magyarországon érdeklődnek és vásárolnak a legnagyobb arányban a webáruházakban. A magyarországi aktív, 25–34 éves korosztály az internetes áruházak vásárlóinak 32, míg a 35–44 év közöttiek a 31,8 százalékát adták. A magyar nyugdíjasok aránya ugyanebben az időszakban 3,71 százalék volt, vagyis ez a generáció nyitott az új vásárlási módokra.//
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >