Okostelefon-boom Magyarországon
A nálunk a Mall.hu webáruházat működtető cseh tulajdonú Mall Group a tavalyi év végén 6 országban szervezte meg a Black Friday nevű vásárlási akciót, amelynek vásárlási statisztikáiból több érdekességet is megtudhatunk. A magyarországi webáruházas vásárlás dobogójának első helyezettje egy mosogatógép-tabletta lett, ám mindjárt másodikként – sokak számára meglepő fordulatként – beérkezett a varrógép, míg a dobogó legalsó fokán a Catan telepesei társasjátékot találhatjuk.
A statisztika szerint a legdinamikusabban Magyarországon terjed az okostelefonok használata az asztali gépek és a tabletek rovására. Míg 2016-ban csupán a magyar vásárlók 29,2, addig a mögöttünk hagyott évben már 40,8 százalékuk látogatta ilyen eszközről a Mall.hu webáruházat a Black Friday napján, ami egy év alatt csaknem 40 százalékos növekedést jelent.
Az összehasonlításból az is kitűnik, hogy a hölgyek Magyarországon érdeklődnek és vásárolnak a legnagyobb arányban a webáruházakban. A magyarországi aktív, 25–34 éves korosztály az internetes áruházak vásárlóinak 32, míg a 35–44 év közöttiek a 31,8 százalékát adták. A magyar nyugdíjasok aránya ugyanebben az időszakban 3,71 százalék volt, vagyis ez a generáció nyitott az új vásárlási módokra.//
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday eredmények: A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az évet
A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az…
Tovább olvasom >Giving Friday – 30 millió forinttal segíti a dm a gyerekek egészséges életmódra nevelését
A dm öt évvel ezelőtt úgy döntött, hogy átszínezi a…
Tovább olvasom >Az Artkartell-kampánya Black Friday alkalmából: „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!”
Az Artkartell „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!” címmel műtárgyvásárt szervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >