Smart Jarral kampányol a Hellmann’s az élelmiszer-pazarlás ellen az Egyesült Királyságban
A Hellmann’s olyan speciálisan kialakított majonézes üveget dobott piacra, amely jelzi a fogyasztóknak, hogy megfelelő-e hűtőszekrényükben a hőmérséklet.
Az Ogilvy UK-val közösen létrehozott új „Smart Jar” kampány célja a figyelemfelkeltés és az élelmiszerpazarlás csökkentése országos szinten.
Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a brit háztartásokban több millió hűtőszekrény túl meleg és emiatt egyes élelmiszerek akár három nappal gyorsabban megromlanak azzal szemben, mintha 5 °C alá hűtötték volna őket.
Az Ellen Porteus illusztrátor által készített dizájnon termokróm tinta segítségével rejtett illusztrációk és üzenetek láthatók, ha a hűtőszekrény hőmérséklete 5 °C alatti.
A kísérleti üveget országos, több csatornában futó kampány támogatja, amelynek során TikTok- és Instagram-influencerek használják a terméket, és indítanak beszélgetést a Hellmann’s célcsoportja körében.
A projekt része a márka 2021-ben indított Make Taste Not Waste elnevezésű kampányának, amelynek köszönhetően azóta több mint 200 millió ember kezdte el felhasználni az ételmaradékot.
Catherine David, a Wrap együttműködésért és változásért felelős igazgatója elmondta: „Évente több mint 4,5 millió tonna tökéletesen jó étel megy a szemétbe otthonainkban, pedig elfogyasztható lett volna. Ez egy átlagos családnak évente több mint 700 fontjába kerül – ennek az összegnek az elpazarlását egyikünk sem engedheti meg magának.
„Az elsőszámú ok a helytelen tárolás”, és hozzátette: „A hűtőszekrény megfelelő hőmérsékletének beállítása segíthet abban, hogy az élelmiszerek hosszabb ideig maradjanak frissek.
„Szükségünk van az olyan újításokra, mint a Smart Jar, melyek segítségével olyan egyszerű változtatásokat eszközölhetünk az életünkben, amelyek kifizetődőek. Az élelmiszerpazarlás elleni akcióhét tökéletes alkalom ennek a ragyogó kísérletnek az elindítására”.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >