Smart Jarral kampányol a Hellmann’s az élelmiszer-pazarlás ellen az Egyesült Királyságban
A Hellmann’s olyan speciálisan kialakított majonézes üveget dobott piacra, amely jelzi a fogyasztóknak, hogy megfelelő-e hűtőszekrényükben a hőmérséklet.
Az Ogilvy UK-val közösen létrehozott új „Smart Jar” kampány célja a figyelemfelkeltés és az élelmiszerpazarlás csökkentése országos szinten.
Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a brit háztartásokban több millió hűtőszekrény túl meleg és emiatt egyes élelmiszerek akár három nappal gyorsabban megromlanak azzal szemben, mintha 5 °C alá hűtötték volna őket.
Az Ellen Porteus illusztrátor által készített dizájnon termokróm tinta segítségével rejtett illusztrációk és üzenetek láthatók, ha a hűtőszekrény hőmérséklete 5 °C alatti.
A kísérleti üveget országos, több csatornában futó kampány támogatja, amelynek során TikTok- és Instagram-influencerek használják a terméket, és indítanak beszélgetést a Hellmann’s célcsoportja körében.
A projekt része a márka 2021-ben indított Make Taste Not Waste elnevezésű kampányának, amelynek köszönhetően azóta több mint 200 millió ember kezdte el felhasználni az ételmaradékot.
Catherine David, a Wrap együttműködésért és változásért felelős igazgatója elmondta: „Évente több mint 4,5 millió tonna tökéletesen jó étel megy a szemétbe otthonainkban, pedig elfogyasztható lett volna. Ez egy átlagos családnak évente több mint 700 fontjába kerül – ennek az összegnek az elpazarlását egyikünk sem engedheti meg magának.
„Az elsőszámú ok a helytelen tárolás”, és hozzátette: „A hűtőszekrény megfelelő hőmérsékletének beállítása segíthet abban, hogy az élelmiszerek hosszabb ideig maradjanak frissek.
„Szükségünk van az olyan újításokra, mint a Smart Jar, melyek segítségével olyan egyszerű változtatásokat eszközölhetünk az életünkben, amelyek kifizetődőek. Az élelmiszerpazarlás elleni akcióhét tökéletes alkalom ennek a ragyogó kísérletnek az elindítására”.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >