Skandináv életérzést varázsol otthonába a Nespresso téli kávékollekciója
Az északi vidékek különleges hangulata ihlette az idei téli Nespresso Limited Edition kávékat, amelyekben a hagyományos ízeket egy kis varázslat teszi még izgalmasabbá. A Nespresso arra bíztatja vásárlóit, hogy a népszerű skandináv kulturális trendek szellemében kávézás közben adják át magukat a lelassulás és a meghittség művészetének, és az ünnepek alatt családjukkal és barátaikkal együtt élvezzék az élet egyszerű örömeit.
A Skandináv-félsziget zord természeti adottságai miatt az északi országok kultúrájában mindennapos gyakorlattá váltak a meghitt, otthonos hangulatú összejövetelek és kávészertartások, amelyeket a Hygge szó ír le. A közismert dán mondás szerint a hyggét nem lefordítani, hanem érezni kell, de körülbelül a belső béke, az otthonos nyugalom és a tökéletes harmónia hangulatait foglalja magában.
Ezt az életérzést zárja egyedi kapszulákba a Nespresso az ismert dán dizájner, Louise Campbell közreműködésével. A két különleges ízesített kávéból, egy feketekávéból és számos Limited Edition kiegészítőből összeállított kollekcióval az ünnepek alatt Ön is átélheti a szeretteivel megosztott kávézás örömét.
A két új, északias hangulatú, ízesített Limited Edition őrlemény a Variations Nordic Almond Cake Flavoured és a Variations Nordic Cloudberry Flavoured kávé. A Nespresso szakértői az északi sütemények hagyományos hozzávalóival és ízvilágával gazdagították a Livanto kávéőrleményt, és a tradicionális norvég Kvæfjordkake desszert inspirációjával alkották meg a Variations Nordic Almond Cake Flavoured kávé vaníliás-kekszes-mandulás ízvilágát.
A Variations Nordic Cloudberry Flavoured kávé ízei azokra a tortákra emlékeztetnek, amit a zord Északon termő törpemálnával szokás ízesíteni. A hideg mérsékelt égövi területeken fellelhető törpemálna (svéd nevén hjortron) a -40°C hideget is kibírja. Északon nagyon kedvelik a gyümölcs fanyar ízét, különösen lekvárokban és édességekben. Ez inspirálta a limitált kiadású kávét, amelynek alapja a kiegyensúlyozott Livanto őrlemény, és lekváros gyümölcsösség, valamint enyhe savasság jellemzi.
Azok számára, akik inkább a klasszikus feketekávét kedvelik, tökéletes választás lehet a Nordic Black kávé. Az aromás afrikai és dél-amerikai Arabica szemekből összeállított, skandináv kávéstílusra jellemző, nem túl testes, közepes intenzitású keverék édeskés, gyümölcsös ízjegyei elegánsan keverednek a lágy, hosszan lecsengő gabonás aromákkal. Feketén és tejjel is érdemes kipróbálni.
Louise Campbell skandináv stílusa egyértelműen érvényesül a Limited Edition kapszulák, a dobozok és a hozzájuk tartozó kiegészítők dizájnján. A Nespresso új kollekciója tökéletesen adja vissza Észak minimalista trendjét és a természet közelségének hangulatát – vagyis mindazt, amit egyértelműen az ottani országok kultúrájával és tájaival azonosítunk. A kollekciót a limitált kiadású kiegészítők teszik teljessé.
Louise Campbell elmondta: “Nagyon megörültem, amikor elfogadták a javaslatomat, hogy a kapszulákat még érdekesebbé tehetnénk a dizájn variálásával, olyanná varázsolva őket, mint a tengerparton heverő kavicsok, amelyek arra csábítják az embert, hogy hazavigye őket emlékbe. Ezt a variációs ötletet a kampány többi részében is sikerült megvalósítanom. Azt remélem, hogy a termékekből és dizájnjukból egyaránt a friss északi szelek hangulata árad, meghitt pillanatokkal gazdagítva a nyüzsgő karácsonyi ünnepeket. És remélem, hogy ha valaki rápillant ezekre a termékekre, megelevenedik majd a szeme előtt a természet szépsége, és értékelni fogja az apró részletekre fordított gondos figyelmet. Minden munkám olyan, mint egy Északról érkező levelezőlap – legyen az egy kapszula, egy papírtáska vagy akár egy kirakati dekoráció.”
Nespresso Adventi naptár
Karácsonyi visszaszámlálás kávérajongóknak! Idén először kapható Magyarországon a Nespresso Adventi Naptára, mely minden napra 1-1 meglepetés kapszulát, 24-ére pedig egy ajándék ORIGIN csészét és egy meglepetés ajándékutalványt rejt. A termék a limitált készlet erejéig elérhető a Nespresso Boutique-okban és a www.nespresso.com oldalon.
Nespresso Limited Edition PIXIE csészék
Az új Limited Edition PIXIE csészékkel otthon is átélheti a skandináv stílusú kávézás élményét. A rozsdamentes acélból készült csészéket a kapszulák formája ihlette, és két elegáns színben, valamint Espresso és Lungo méretben kaphatók.
Nespresso Nomad Travel mug kollekció
Az új Nomad kollekció termobögréivel minden kalandban benne lehetünk. A faluk kétrétegű rozsdamentes acélból készült, ezért sokáig megőrzik a kávé hőmérsékletét. A két színben és méretben kapható utazóbögrékkel út közben is élvezhetjük a meghitt pillanatokat. Nyomógombbal nyithatók, így nem kell amiatt aggódnunk, hogy az ital kifolyik belőlük.
Nespresso Ajándékkártya
Arra az esetre, ha nem vagyunk biztosak benne, hogy minek örülne kávérajongó szerettünk, remek megoldás egy elegáns csomagolású ajándékkártya, amelyet az ajándékozott kávékapszulákra, stílusos csészékre, kapszulatartóra vagy bármilyen tetszőleges Nespresso termékre beválthat. Megvásárolható a Nespresso Boutique-okban.
Varázsolja még szebbé Észak nyugalmas, meghitt hangulatával az idei ünnepeket a Nespresso segítségével, megosztva szeretteivel a kávézás örömét – még az év legnyüzsgőbb időszakában is! A termékek november 4-től elérhetők a Nespresso Boutique-okban, a www.nespresso.com weboldalon és mobilalkalmazásokban, valamint a Nespresso telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül.
Louise Campbell
A modern dán formatervezés egyik vezéralakjaként Louise Campbell mindig kötetlen, szabad formákkal és új technológiákkal kísérletezik. Munkái arról ismertek, hogy nemcsak a hétköznapi tárgyakba és helyzetekbe képes finom csavart belevinni, hanem az anyagok és a gyártási eljárások terén is új irányokat keres. Ipari formatervei és egyedi munkái egyaránt számos díjat nyertek már, és olyan vállalatokkal dolgozott együtt, mint a Louis Poulsen, a Zanotta, a Baccarat és a Royal Copenhagen. Alkotásai több európai és amerikai múzeumi gyűjtemény megbecsült darabjainak számítanak.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >