Sip & Scan! – játék a Coca-Cola nyári üdítőivel
Több mint 150 ezer különleges ajándékot lehet nyerni a Coca Cola Sip & Scan-játékán. Csupán annyi a dolgunk, hogy mobiltelefonunkkal bescanneljük a műanyag és dobozos üdítőkön található „Sip & Scan”-ikont, és máris versenyben vagyunk.
A május 11-e óta zajló játék nyereményei között van koncert-, mozi-, vidámpark- és baseballjegy, de ha szerencsések vagyunk, találkozhatunk az US Woman’s National Team tagjaival, vagy meggyújthatjuk a tűzijátékot a NASCAR-versenyen.
Nem a Coca-Cola az első cég, amelyik a csomagolás és a digitális technikák összekapcsolásának módszerét használja eladási számainak növelésére: a Danone Font Vella nevű ásványvize nemrég olyan „okoskupakot” dobott piacra, amely rendszeresen jelzi az ásványvíz fogyasztójának, megfelelő mennyiséget ivott-e. (Packiging Insights)
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Trump bejelentette: nádcukorra válthat Amerikában a Coca-Cola – pánik a kukoricaiparban
Donald Trump amerikai elnök közösségi oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >A nyári szabadságolások után nő a felmondások száma a cégeknél
A nyári szabadságolások lecsengésével sok cégvezető szembesül azzal az évről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >