Sip & Scan! – játék a Coca-Cola nyári üdítőivel
Több mint 150 ezer különleges ajándékot lehet nyerni a Coca Cola Sip & Scan-játékán. Csupán annyi a dolgunk, hogy mobiltelefonunkkal bescanneljük a műanyag és dobozos üdítőkön található „Sip & Scan”-ikont, és máris versenyben vagyunk.
A május 11-e óta zajló játék nyereményei között van koncert-, mozi-, vidámpark- és baseballjegy, de ha szerencsések vagyunk, találkozhatunk az US Woman’s National Team tagjaival, vagy meggyújthatjuk a tűzijátékot a NASCAR-versenyen.
Nem a Coca-Cola az első cég, amelyik a csomagolás és a digitális technikák összekapcsolásának módszerét használja eladási számainak növelésére: a Danone Font Vella nevű ásványvize nemrég olyan „okoskupakot” dobott piacra, amely rendszeresen jelzi az ásványvíz fogyasztójának, megfelelő mennyiséget ivott-e. (Packiging Insights)
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >A LEGO saját videojáték-fejlesztő részleget épít – új korszak kezdődik
A LEGO új fejezetet nyit videojáték-stratégiájában: a vállalat bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >