SIÓ-Eckes: A természet gyümölcseiből, fenntarthatóan

Szász-Bognár Emese
kommunikációs és
médiamenedzser
SIÓ-Eckes
– Az új SIÓ Natura BIO termékcsaládunkhoz ökológiai gazdálkodásból származó gyümölcsöket használunk fel, a gyümölcslé bekeverése és töltése is a Biokontroll független szervezet által hitelesítve történik – feleli Szász-Bognár Emese, a SIÓ-Eckes Kft. kommunikációs és média managere arra a kérdésünkre, új gyümölcsleveik miben mások, mint az eddigiek. Hozzáteszi: ez kisebb környezetterhelést jelent, márpedig a vásárlók egyre tudatosabban döntenek.
Ezért vezették be 2019-ben magas gyümölcstartalmú termékcsaládjukat, a Naturát, az egészséges snackek legjobb alternatíváját, a piacvezetővé vált SIÓ Smoothie-t, majd 2020-ban a zöldség- és gyümölcsitalokat tartalmazó SIÓ Start range-et, valamint a friss, hűtött hohes C juice-okat.
– Az idei év is sok meglepetést tartogat, mind a vitaminokkal dúsított, mind pedig a hűtött termékcsaládjainkat erősíteni fogjuk – emeli ki Szász-Bognár Emese.
Büszkék rá, hogy termékeiken generációk nőttek fel. Fontos számukra, hogy hat italuk elnyerte a Hazai Termék védjegyet, amelynek kiemelkedő ismertsége segít kommunikálni, hogy a legnépszerűbb, klasszikus termékeik Siófokon készülnek a magyar fogyasztók ízlésének megfelelő összetételben.
A fenntarthatóság a cég stratégiájának központi eleme. Ennek része a kisdobozos gyümölcslevekhez bevezetett papír szívószál is, amely csak 2021-ben 3,5 tonna műanyagtól óvta meg a Földet. Gyümölcsfeldolgozásuk teljesen hulladékmentes, a gyárban pedig egy lágyvizet előállító berendezést telepítettek, ezzel jelentősen csökkenteni tudták szennyvízkibocsátásukat, továbbá 100%-ban zöld energiát használnak.
Idén év elejére pedig a SIÓ-Eckes elérte a klímasemlegességet. Ez azt jelenti, hogy a vállalatcsoport a teljes szén-dioxid-kibocsátását felmérve független szervezeten, a ClimatePartneren keresztül egy brazíliai erdővédelmi programban való részvétellel kompenzálja azt.
– Mivel mi a természet gyümölcseiből élünk, kiemelten fontos számunkra a fenntarthatóság – indokolta lépésüket a kommunikációs vezető. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >