SIÓ-Eckes: A természet gyümölcseiből, fenntarthatóan

Szász-Bognár Emese
kommunikációs és
médiamenedzser
SIÓ-Eckes
– Az új SIÓ Natura BIO termékcsaládunkhoz ökológiai gazdálkodásból származó gyümölcsöket használunk fel, a gyümölcslé bekeverése és töltése is a Biokontroll független szervezet által hitelesítve történik – feleli Szász-Bognár Emese, a SIÓ-Eckes Kft. kommunikációs és média managere arra a kérdésünkre, új gyümölcsleveik miben mások, mint az eddigiek. Hozzáteszi: ez kisebb környezetterhelést jelent, márpedig a vásárlók egyre tudatosabban döntenek.
Ezért vezették be 2019-ben magas gyümölcstartalmú termékcsaládjukat, a Naturát, az egészséges snackek legjobb alternatíváját, a piacvezetővé vált SIÓ Smoothie-t, majd 2020-ban a zöldség- és gyümölcsitalokat tartalmazó SIÓ Start range-et, valamint a friss, hűtött hohes C juice-okat.
– Az idei év is sok meglepetést tartogat, mind a vitaminokkal dúsított, mind pedig a hűtött termékcsaládjainkat erősíteni fogjuk – emeli ki Szász-Bognár Emese.
Büszkék rá, hogy termékeiken generációk nőttek fel. Fontos számukra, hogy hat italuk elnyerte a Hazai Termék védjegyet, amelynek kiemelkedő ismertsége segít kommunikálni, hogy a legnépszerűbb, klasszikus termékeik Siófokon készülnek a magyar fogyasztók ízlésének megfelelő összetételben.

A fenntarthatóság a cég stratégiájának központi eleme. Ennek része a kisdobozos gyümölcslevekhez bevezetett papír szívószál is, amely csak 2021-ben 3,5 tonna műanyagtól óvta meg a Földet. Gyümölcsfeldolgozásuk teljesen hulladékmentes, a gyárban pedig egy lágyvizet előállító berendezést telepítettek, ezzel jelentősen csökkenteni tudták szennyvízkibocsátásukat, továbbá 100%-ban zöld energiát használnak.
Idén év elejére pedig a SIÓ-Eckes elérte a klímasemlegességet. Ez azt jelenti, hogy a vállalatcsoport a teljes szén-dioxid-kibocsátását felmérve független szervezeten, a ClimatePartneren keresztül egy brazíliai erdővédelmi programban való részvétellel kompenzálja azt.
– Mivel mi a természet gyümölcseiből élünk, kiemelten fontos számunkra a fenntarthatóság – indokolta lépésüket a kommunikációs vezető. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóságot nem halasztják a magyar vállalatok – jelentős előrelépést mutat az ESG-felkészültség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható, emberközpontú, élményalapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Profit hőmérsékleten – 3 klímatrend, amely átrajzolja a gazdaságot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tiszta kilátás télen is – megérkezett a Shell új, 3,5 literes prémium szélvédőmosója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tökéletes ünnepek? Inkább éljük meg az #egészenén jegyében az adventi időszakot is!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

