SIÓ-Eckes: A természet gyümölcseiből, fenntarthatóan

Szász-Bognár Emese
kommunikációs és
médiamenedzser
SIÓ-Eckes
– Az új SIÓ Natura BIO termékcsaládunkhoz ökológiai gazdálkodásból származó gyümölcsöket használunk fel, a gyümölcslé bekeverése és töltése is a Biokontroll független szervezet által hitelesítve történik – feleli Szász-Bognár Emese, a SIÓ-Eckes Kft. kommunikációs és média managere arra a kérdésünkre, új gyümölcsleveik miben mások, mint az eddigiek. Hozzáteszi: ez kisebb környezetterhelést jelent, márpedig a vásárlók egyre tudatosabban döntenek.
Ezért vezették be 2019-ben magas gyümölcstartalmú termékcsaládjukat, a Naturát, az egészséges snackek legjobb alternatíváját, a piacvezetővé vált SIÓ Smoothie-t, majd 2020-ban a zöldség- és gyümölcsitalokat tartalmazó SIÓ Start range-et, valamint a friss, hűtött hohes C juice-okat.
– Az idei év is sok meglepetést tartogat, mind a vitaminokkal dúsított, mind pedig a hűtött termékcsaládjainkat erősíteni fogjuk – emeli ki Szász-Bognár Emese.
Büszkék rá, hogy termékeiken generációk nőttek fel. Fontos számukra, hogy hat italuk elnyerte a Hazai Termék védjegyet, amelynek kiemelkedő ismertsége segít kommunikálni, hogy a legnépszerűbb, klasszikus termékeik Siófokon készülnek a magyar fogyasztók ízlésének megfelelő összetételben.
A fenntarthatóság a cég stratégiájának központi eleme. Ennek része a kisdobozos gyümölcslevekhez bevezetett papír szívószál is, amely csak 2021-ben 3,5 tonna műanyagtól óvta meg a Földet. Gyümölcsfeldolgozásuk teljesen hulladékmentes, a gyárban pedig egy lágyvizet előállító berendezést telepítettek, ezzel jelentősen csökkenteni tudták szennyvízkibocsátásukat, továbbá 100%-ban zöld energiát használnak.
Idén év elejére pedig a SIÓ-Eckes elérte a klímasemlegességet. Ez azt jelenti, hogy a vállalatcsoport a teljes szén-dioxid-kibocsátását felmérve független szervezeten, a ClimatePartneren keresztül egy brazíliai erdővédelmi programban való részvétellel kompenzálja azt.
– Mivel mi a természet gyümölcseiből élünk, kiemelten fontos számunkra a fenntarthatóság – indokolta lépésüket a kommunikációs vezető. //
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >Új felhívás támogatja a fenntartható vízgazdálkodási közösségeket
Kétmilliárd forint keretösszeggel jelent meg a „Vízfelhasználás hatékonyságát javító fenntartható vízgazdálkodási…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >