Sikerrel zárult a dm Nap gyermekei pályázata
A dm idén 12. alkalommal hirdette meg a Nap gyermekei edukációs pályázatát óvodás csoportoknak. Céljuk, hogy játékos módon, hívják fel a kisgyermekek, pedagógusok és a szülők figyelmét a napvédelem fontosságára. A pályázat fődíja, idén 2 millió forintos udvarfejújítás volt, amit a Tápiógyörgye Kastélykert Óvoda és Mini Bölcsőde, Kis-középső csoportja nyert el.
Az idei évben az óvodai csoportoknak napvédelmi fejfedőket kellett készíteniük, ami megvédi őket a nap káros sugaraitól, amikor kinn tartózkodnak a szabadban. A feladatra idén is több, mint 800 óvodai csoport vállalkozott, összesen 838 pályázat érkezett az ország minden pontjáról. A pályázatnak köszönhetően így közel 65.000 kisgyermek ismerkedett meg a helyes napvédelem alapjaival és annak jelentőségével. Minden pályázó ovi garantált naptejcsomagban részesült a Garnier jóvoltából.
A szakmai zsűri a nyertes kiválasztása során vizsgálta, hogy mennyire felel meg a pályázati kiírásban megfogalmazott szempontoknak a pályázat, a fejfedők megfelelően védelmezik-e a teljes fejtetőt. Fontos volt a felhasznált eszközök változatossága, sokszínűsége, és a fejfedők tartós használhatósága, a pályázat egyedisége, látványossága, kreatív kivitelezése és edukatív jellege, valamint a pályázat elkészítésébe bevont gyerekek száma. A szempontok figyelembevételével a fődíjat a Tápiógyörgye Kastélykert Óvoda és Mini Bölcsőde, Kis-középső csoport nyerte. A szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázatot benyújtó óvoda 2 millió forint értékű játszóudvar felújítást nyert. Az elkészült udvart a 2022. szeptember 14-én ünnepélyes keretek között adta át a dm.
Az első 100 beküldő óvodai csoport egyedi, napvédelmi témájú KreOvi Boxot kapott az Anyamesélj.hu és a dm jóvoltából. A doboz tartalma 5 db kreatív játékos feladat, 20 gyermeknek elegendő sablonnal és 1 db mese a napvédelem témájában.
A beküldött pályaművekre 2022. május 16. és június 5. között bárki szavazhatott. A tíz legtöbb szavazatot kapott csoport 50.000 forint értékű Ipanema gyermek papucs csomagot kapott.
Hittner Krisztina, a dm PR és ügyfélszolgálati csoportvezetője az eseményen hangsúlyozta, hogy a vállalat számára milyen nagy örömet jelentett a sok pályázó: „Évről évre arra törekszünk, hogy olyan feladatot találjunk ki a kicsiknek, amivel játékos formában sajátíthatják el a helyes napvédelem alapjait. Örömmel láttuk a sok változatos és kreatív pályaművet, amiből egyértelműen kitűnik, hogy a pedagógusok egyénileg is be tudták vonni a gyerekeket a programba. A napvédelmi edukáció a nyár folyamán népszerű strandokon, fürdőkben úgynevezett UV-ellenőr roadshow keretében is folytatódott, aminek célja, hogy a gyerekek minél több alkalommal találkozzanak a helyes napvédelem jelentőségével.”
A Nap gyermekei programhoz a Magyar Rákellenes Liga is csatlakozott, s szakmai partnerként segítette a dm kezdeményezését.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >