Sikeresen lezajlott a 11. Magyar Termék védjegyeket népszerűsítő promóció
Tavaly kávéfőzőt nyert, idén pedig elvitte a főnyereményt, az egymilliót ugyanaz az alföldi asszony. A hazai termékeket népszerűsítő nyereményjáték eredményeiből a fogyasztók tudatosabb vásárlása és a kisebb üzletláncok növekvő népszerűsége is látszik. A résztvevők közel 42 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be kódot.
A tavalyihoz hasonlóan idén tavasszal is megszervezték a Magyar Termék védjegyes árukat népszerűsítő, online nyereményjátékot. A blokkon lévő AP-kód feltöltésével vehettek részt és akár már nyerhettek is a játékosok. A fődíjnyertes szerencséjét az Abonett köleses extrudált kenyere hozta meg az idei évben.
„A tavalyi játék során egy kávéfőzőt nyertem, és reméltem, hátha most is szerencsém lesz. A gyerekeknek mondogattam is, hogy most a fődíjra hajtok”
– mondta el mosolyogva Droppa Józsefné. Elmesélte, hogy az egymillió forintos nyereményből – amivel a tavaszi #Veddahazait nyereményjátékon lett gazdagabb – a konyhafelújítás vagy egy autó megvásárlása van kilátásban.
A szervezők nagy hangsúlyt fektetettek a promóció ideje alatt a hazai termékek népszerűsítésére a kisebb üzletláncokban is. Ennek is köszönhetően nagyon jól teljesítettek ezek az egységek, hiszen a promócióban részt vevő termékek több mint 32%-át itt vásárolták a játékosok. Emellett az online eladások is nőttek a mérések szerint, hiszen a megvásárolt termékek közel 10%-a került feltöltésre ilyen módon. Ehhez hozzájárult, hogy az egyes gyártók weboldalain túl a vírushelyzet ideje alatt nagy népszerűségnek örvendő Kifli.hu webshopján leadott megrendelésekkel is lehetett játszani. A szuper- és hipermarketek 54%-kal természetesen az első helyen állnak az eladott termékek számát illetően.
A fődíj nyertese a részt vevő 4 gyártó több mint 100 nyerő terméke közül sok mást is vett az esélye növelése, és a fődíj elnyerése érdekében. Mint mondta, ezeket a márkákat már korábban is vásárolta a saját maga és családja számára.
A #Veddahazait játékban a kód feltöltése után a vásárlók egyénenként és „közös erővel” is nyerhettek. Az oldalon mindenki valós időben nyomon követhette, hogy az összes regisztrált játékos mennyi terméket töltött fel, és 20 000 megvásárolt termékenként egy közösségi nyeremény is gazdára talált az összes feltöltő között.
A játékban összesen 41 991 Magyar Termék védjegyes árut vettek, jellemzően egy vásárlás alkalmával többet is, de idén az egy játékosra jutó átlagosan megvásárolt termékek száma növekedett. „Bár tavalyhoz képest kevesebb, 4 gyártó termékével lehetett részt venni a játékban, mégis idén átlagosan egy játékos akár 6-7 különböző árut is vásárolt. Ez is mutatja, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, és jobban figyelik vásárlásaik során a védjegyeinket.” – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. A promócióban a védjegyes cégek közül az Abonett, a Gyermelyi, a Sofidel Hungary és a Bábolna Bio vettek részt.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Egészség, természet, pénztárca
Az egészséges és fenntartható élelmiszerek iránti növekvő keresletnek megfelelően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >