Sikeresek a Coca-Cola cukormentes termékei
Az amerikai Coca-Cola szerint 4 százalék nyereségnövekedés várható csupán ebben az évben, amit a gazdasági növekedés lassulásával, az erős dollárral, valamint a politikai bizonytalansággal magyaráz – írja a CNN nyomán az origo.
A globális vállalatok, mint például a McDonald’s is figyelmeztet a brexit körüli bizonytalanság negatív következményeire, továbbá az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások szünetelése is befolyásolja a nagyvállalatok bevételi előrejelzését.
James Quincey vezérigazgató csütörtökön ismertette az előrejelzéseket, és a befektetők megvitatták a negyedik negyedévi és a teljes 2019-es évre vonatkozó nyereséget is.
A cég kínálatbővítést hajt végre, mivel számos fogyasztó kerüli a cukros üdítőitalokat, és inkább az alacsony cukor- és kalóriatartalmú italokat kedveli.
A vezérigazgató elmondta, hogy a cukormentes termékeik különösen sikeresek voltak 2018-ban, és már narancs-vanília ízű kólát is találnak a fogyasztók a boltok polcain.
Ráadásul tavaly a Coca-Cola bejelentette, hogy felvásárolja a brit rendelkező Costa Coffeet, továbbá saját fejlesztésű energiaital piacra dobását is tervezi, hogy felvegye a versenyt a Pepsi Gatorade márkájával. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >