Sikeresek a Coca-Cola cukormentes termékei

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 02. 15. 11:02

Az amerikai Coca-Cola szerint 4 százalék nyereségnövekedés várható csupán ebben az évben, amit a gazdasági növekedés lassulásával, az erős dollárral, valamint a politikai bizonytalansággal magyaráz – írja a CNN nyomán az origo.

A globális vállalatok, mint például a McDonald’s is figyelmeztet a brexit körüli bizonytalanság negatív következményeire, továbbá az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások szünetelése is befolyásolja a nagyvállalatok bevételi előrejelzését.

James Quincey vezérigazgató csütörtökön ismertette az előrejelzéseket, és a befektetők megvitatták a negyedik negyedévi és a teljes 2019-es évre vonatkozó nyereséget is.

A cég kínálatbővítést hajt végre, mivel számos fogyasztó kerüli a cukros üdítőitalokat, és inkább az alacsony cukor- és kalóriatartalmú italokat kedveli.

A vezérigazgató elmondta, hogy a cukormentes termékeik különösen sikeresek voltak 2018-ban, és már narancs-vanília ízű kólát is találnak a fogyasztók a boltok polcain.

Ráadásul tavaly a Coca-Cola bejelentette, hogy felvásárolja a brit rendelkező Costa Coffeet, továbbá saját fejlesztésű energiaital piacra dobását is tervezi, hogy felvegye a versenyt a Pepsi Gatorade márkájával. (origo)

Kapcsolódó cikkeink