Sikeresek a Coca-Cola cukormentes termékei
Az amerikai Coca-Cola szerint 4 százalék nyereségnövekedés várható csupán ebben az évben, amit a gazdasági növekedés lassulásával, az erős dollárral, valamint a politikai bizonytalansággal magyaráz – írja a CNN nyomán az origo.
A globális vállalatok, mint például a McDonald’s is figyelmeztet a brexit körüli bizonytalanság negatív következményeire, továbbá az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások szünetelése is befolyásolja a nagyvállalatok bevételi előrejelzését.
James Quincey vezérigazgató csütörtökön ismertette az előrejelzéseket, és a befektetők megvitatták a negyedik negyedévi és a teljes 2019-es évre vonatkozó nyereséget is.
A cég kínálatbővítést hajt végre, mivel számos fogyasztó kerüli a cukros üdítőitalokat, és inkább az alacsony cukor- és kalóriatartalmú italokat kedveli.
A vezérigazgató elmondta, hogy a cukormentes termékeik különösen sikeresek voltak 2018-ban, és már narancs-vanília ízű kólát is találnak a fogyasztók a boltok polcain.
Ráadásul tavaly a Coca-Cola bejelentette, hogy felvásárolja a brit rendelkező Costa Coffeet, továbbá saját fejlesztésű energiaital piacra dobását is tervezi, hogy felvegye a versenyt a Pepsi Gatorade márkájával. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >