Sikeresek a Coca-Cola cukormentes termékei
Az amerikai Coca-Cola szerint 4 százalék nyereségnövekedés várható csupán ebben az évben, amit a gazdasági növekedés lassulásával, az erős dollárral, valamint a politikai bizonytalansággal magyaráz – írja a CNN nyomán az origo.
A globális vállalatok, mint például a McDonald’s is figyelmeztet a brexit körüli bizonytalanság negatív következményeire, továbbá az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások szünetelése is befolyásolja a nagyvállalatok bevételi előrejelzését.
James Quincey vezérigazgató csütörtökön ismertette az előrejelzéseket, és a befektetők megvitatták a negyedik negyedévi és a teljes 2019-es évre vonatkozó nyereséget is.
A cég kínálatbővítést hajt végre, mivel számos fogyasztó kerüli a cukros üdítőitalokat, és inkább az alacsony cukor- és kalóriatartalmú italokat kedveli.
A vezérigazgató elmondta, hogy a cukormentes termékeik különösen sikeresek voltak 2018-ban, és már narancs-vanília ízű kólát is találnak a fogyasztók a boltok polcain.
Ráadásul tavaly a Coca-Cola bejelentette, hogy felvásárolja a brit rendelkező Costa Coffeet, továbbá saját fejlesztésű energiaital piacra dobását is tervezi, hogy felvegye a versenyt a Pepsi Gatorade márkájával. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >