Sikeresek a Coca-Cola cukormentes termékei
Az amerikai Coca-Cola szerint 4 százalék nyereségnövekedés várható csupán ebben az évben, amit a gazdasági növekedés lassulásával, az erős dollárral, valamint a politikai bizonytalansággal magyaráz – írja a CNN nyomán az origo.
A globális vállalatok, mint például a McDonald’s is figyelmeztet a brexit körüli bizonytalanság negatív következményeire, továbbá az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások szünetelése is befolyásolja a nagyvállalatok bevételi előrejelzését.
James Quincey vezérigazgató csütörtökön ismertette az előrejelzéseket, és a befektetők megvitatták a negyedik negyedévi és a teljes 2019-es évre vonatkozó nyereséget is.
A cég kínálatbővítést hajt végre, mivel számos fogyasztó kerüli a cukros üdítőitalokat, és inkább az alacsony cukor- és kalóriatartalmú italokat kedveli.
A vezérigazgató elmondta, hogy a cukormentes termékeik különösen sikeresek voltak 2018-ban, és már narancs-vanília ízű kólát is találnak a fogyasztók a boltok polcain.
Ráadásul tavaly a Coca-Cola bejelentette, hogy felvásárolja a brit rendelkező Costa Coffeet, továbbá saját fejlesztésű energiaital piacra dobását is tervezi, hogy felvegye a versenyt a Pepsi Gatorade márkájával. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >