Sikeres volt a Torkos csütörtök
A Magyar Turizmus Zrt. felmérése szerint a vendéglősök többsége elégedett volt az akcióval.
Csaknem százezren torkoskodtak az idei Torkos Csütörtökön,
amiről most készült el a tavaly életre hívott akció ötletgazdája, a Magyar
Turizmus Zrt. kutatása. A számla végöszszegéből február 22-én 50 százalékos
engedményt adó majdnem 700 résztvevő étterem közül 284-en jeleztek vissza
tapasztalataikról, néhány kivétellel azt nyilatkozva, hogy egy szokásos február
végi napnál több, sőt, jóval több vendéget fogadtak az akció idején. A
válaszadók 91,4 százalékának több volt a bevétele is, és minden második
válaszadó azt tervezi, hogy más napokra is kiterjeszti a féláras engedményt.
Kevesebb bevételt csupán 2,4 százalékuk regisztrált, miközben 4,8 százalék nem
akar máskor hasonló kezdeményezésben részt venni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >