Sikeres volt a Torkos csütörtök
A Magyar Turizmus Zrt. felmérése szerint a vendéglősök többsége elégedett volt az akcióval.
Csaknem százezren torkoskodtak az idei Torkos Csütörtökön,
amiről most készült el a tavaly életre hívott akció ötletgazdája, a Magyar
Turizmus Zrt. kutatása. A számla végöszszegéből február 22-én 50 százalékos
engedményt adó majdnem 700 résztvevő étterem közül 284-en jeleztek vissza
tapasztalataikról, néhány kivétellel azt nyilatkozva, hogy egy szokásos február
végi napnál több, sőt, jóval több vendéget fogadtak az akció idején. A
válaszadók 91,4 százalékának több volt a bevétele is, és minden második
válaszadó azt tervezi, hogy más napokra is kiterjeszti a féláras engedményt.
Kevesebb bevételt csupán 2,4 százalékuk regisztrált, miközben 4,8 százalék nem
akar máskor hasonló kezdeményezésben részt venni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar Sörgyártók Szövetsége – jelen, múlt, jövő
A magyar söripar hajnalán épült és újra a régi pompájában…
Tovább olvasom >Turisztikai ügynökség: 2022-ben rekordbevétel várható a magyar szállodákban
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján 2022-ben rekordbevételre…
Tovább olvasom >Teríts vertikálisan – A nap képe
Ez biztosan az utóbbi évek egyik legszellemesebb cateringújítása!
Tovább olvasom >