Sikeres volt a „téli invázió”
A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott – közölte a Magyar Turizmus Zrt.A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány 2006.
december 1-től 2007. március 31-ig tartott, a budapesti ötcsillagos szállodák
kezdeményezésére jött létre, és ahhoz – a Magyar Szállodaszövetség
közreműködésével – több mint 50 szálloda csatlakozott.
Az akcióra – a szállodák szerint – legtöbben
Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz
turista is kihasználta a lehetőséget.
A vendégek három éjszaka áráért négyet tölthettek az ötcsillagos szállodákban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Idén kevesebb pénzt szánnak utazásra a magyarok
A Pénzcentrum idén is elvégezte az éves Nagy Utazáskutatását, amelyre…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >