Sikeres volt a „téli invázió”
A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott – közölte a Magyar Turizmus Zrt.A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány 2006.
december 1-től 2007. március 31-ig tartott, a budapesti ötcsillagos szállodák
kezdeményezésére jött létre, és ahhoz – a Magyar Szállodaszövetség
közreműködésével – több mint 50 szálloda csatlakozott.
Az akcióra – a szállodák szerint – legtöbben
Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz
turista is kihasználta a lehetőséget.
A vendégek három éjszaka áráért négyet tölthettek az ötcsillagos szállodákban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar Utazási Irodák Szövetsége: ez állhat a csődbe ment UniTravel esete mögött
Negyven év működés után fizetésképtelenséget jelentett az UniTravel Kft., az…
Tovább olvasom >Kormányzati támogatással újranyílhat a Hévízi Tófürdő bezárt fürdőháza
Jelentős lépést tett a kormány a Hévízi Tófürdő jövője érdekében:…
Tovább olvasom >Turistainvázió Európában: a mediterrán túlturizmus nyara
Véget ért az iskola, jön a nyaralás: Európa legkedveltebb üdülőhelyei…
Tovább olvasom >