Sikeres volt a „téli invázió”
A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott – közölte a Magyar Turizmus Zrt.A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány 2006.
december 1-től 2007. március 31-ig tartott, a budapesti ötcsillagos szállodák
kezdeményezésére jött létre, és ahhoz – a Magyar Szállodaszövetség
közreműködésével – több mint 50 szálloda csatlakozott.
Az akcióra – a szállodák szerint – legtöbben
Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz
turista is kihasználta a lehetőséget.
A vendégek három éjszaka áráért négyet tölthettek az ötcsillagos szállodákban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: júniusban a vendégek száma 4,4, a vendégéjszakáké 5,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
2025 júniusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken közel…
Tovább olvasom >A St. Andrea Szőlőbirtok lett Az év pincészete Magyarországon
A magyar borászatok hittel, kitartással, hűséggel dolgoznak, lépést tartanak a…
Tovább olvasom >Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a fogyasztóvédelmi hatóság
Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság…
Tovább olvasom >