Sikeres volt a „téli invázió”
A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott – közölte a Magyar Turizmus Zrt.A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány 2006.
december 1-től 2007. március 31-ig tartott, a budapesti ötcsillagos szállodák
kezdeményezésére jött létre, és ahhoz – a Magyar Szállodaszövetség
közreműködésével – több mint 50 szálloda csatlakozott.
Az akcióra – a szállodák szerint – legtöbben
Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz
turista is kihasználta a lehetőséget.
A vendégek három éjszaka áráért négyet tölthettek az ötcsillagos szállodákban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >